Jadi USAHAWAN/AGEN Gula Sihat Stevia

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Carian google




Pengedar dan Usahawan gula Stevia masih kurang di Malaysia, Kami memerlukan lebih ramai pengedar dan stokis dari setiap daerah dan negeri di Malaysia. Bimbingan dan informasi secara berterusan akan diberikan kepada pengedar-pengedar pemanis gula Stevia RCC (Royal Sweetener Stevia) di bawah bimbingan saya, Emme Marina Mohamad dan bersama-sama idola pejuang RCC iaitu Puan Zalila Omar (CEO Marketing RCC Gula Sihat Stevia).

Misi kita di sini ialah untuk mewar-warkan dan membantu seramai rakyat Malaysia untuk bertukar ke gula sihat stevia dan pada masa yang sama memberikan kebajikan yang tidak pernah mereka kecapi semasa mengamalkan gula pasir selama ini. Misi kita juga untuk menaik taraf kewangan di samping mendapat kesihatan yang tidak ternilai harganya.

Seperti yang kita sedar, Penyakit Tidak Berjangkit iaitu Penyakit KRONIK seperti Kencing Manis, Darah Tinggi, Gaut, Kanser, Sakit Jantung serta Obesiti semakin menyerang rakyat Malaysia. Di sinilah peranan kita bermula. Dengan memilih menjadi usahawan/ agen gula stevia, anda bukan sahaja memilih untuk merubah hidup dan kewangan anda, tetapi juga merubah hidup orang lain.

Istimewanya dengan menjadi usahawan/ agen kami, anda TIDAK PERLU menyimpan stok atau terus menjadi stokis tetapi boleh terus bermula sebaik sahaja anda diberikan kelayakkan sebagai agen berdaftar. Jangan risau, segala bimbingan akan diberikan malah tools bisnes turut diberikan secara percuma. Khas buat agen di bawah Emme Marina Mohamad dan Puan Zalila Omar.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Anda perlu mengambil peluang menyebarkan kebaikan pemanis gula stevia sambil menjana pendapatan yang lumayan sebagai usahawan gula stevia.

Tahukah Anda, Siapa salah seorang individu yang paling kaya di Malaysia?


Sudah tentu, Jutawan Gula..


Kenapa mudah untuk menjana pendapatan dengan perniagaan gula?


Sebabnya, gula adalah satu keperluan harian kita semua. Permintaan sentiasa tinggi setiap hari.


Oleh itu, Tidak mustahil , anda mampu menjadi Jutawan Gula Stevia.


Kenapa mudah berniaga Royal Sweetener Stevia iaitu keluaran RCC Global?


Ini kerana, kelebihan dan keuntungan diberikan kepada PENGGUNA BERDAFTAR dan PENGEDAR BERDAFTAR. Oleh sebab itu, permintaan sentiasa tinggi.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 KELEBIHAN PENGGUNA BERDAFTAR STEVIA RCC GLOBAL

Percuma Keahlian Seumur Hidup
Diskaun sehingga 40% untuk setiap pembelian seterusnya
Kumpul Mata Ganjaran dan Tebus Hadiah Lumayan seperti Gadjet, Baucer, Pakej Umrah, Deposit kereta dan sebagainya.
Dilindungi Tabung Khairat Kematian sehingga RM6000 untuk ahli atau keluarga terdekat ahli yang meninggal dunia mengikut terma dan syarat.
Dilindungi Tabung Kebajikan antara RM1000 – RM5000 kepada ahli pengguna jika ditimpa bencana, kemalangan atau kecederaan mengikut terma dan syarat.
Layak jadi pengedar jika berminat.


9 KELEBIHAN PENGEDAR BERDAFTAR RCC GLOBAL

Percuma Keahlian Seumur Hidup
Untung Runcit sehingga 40%
Kumpul Mata Ganjaran dan tebus hadiah lumayan seperti gadget, baucer, top up, percutian, pakej umran dan sebagainya
Komisen Penajaan antara RM35 – RM245 setiap ahli baru yang berdaftar mengikut pakej pendaftaran.
Komisen Kumpulan berpotensi antara RM1800 hingga RM12,600 sehari.
Bonus Royalti/Pencen setiap bulan.
Tabung Khairat Kematian sehingga RM6000 kepada ahli dan keluarga terdekat mengikut terma dan syarat.
Tabung Kebajikan antara RM1000 hingga RM5000 jika ahli ditimpa bencana, kemalangan atau kecederaan, mengikut terma dan syarat.
Perniagaan dan Mata ganjaran ini boleh diwarisi jika ahli meninggal dunia.


----------------------------------------------------------------------------------------------------------


KONSEP PERNIAGAAN GULA STEVIA RCC

Perniagaan gula stevia ini unik dan menguntungkan. 4 Konsep terdapat dalam perniagaan pemanis semulajadi Stevia RCC iaitu:

1. Networking
2. Trading
3. Royalti program
4. Reward Program

Tiada lagi KONSEP PERNIAGAAN yang seumpamanya di RCC Global Sdn. Bhd.

RCC stand for REAL CONSUMER COMMUNITY  

JENIS-JENIS PENGEDAR

Bagi memudahkan kefahaman bisnes gula stevia, Royal Sweetener Stevia(RSS) oleh Syarikat RCC (M) Global Sdn Bhd.

Pengedar Stevia RCC ini boleh dibahagikan kepada 3 jenis dan anda boleh pilih anda ingin jadi pengedar yang mana satu; iaitu:

1. PENGEDAR SAHAJA
2. PENGEDAR & AGEN PEMASARAN
3. PENGEDAR & STOKIS

-------------------------------------------------------------------------------- 

KEUNTUNGAN SEBAGAI USAHAWAN SAHAJA


Modal yang serendah RM140 sehingga RM1015 sahaja.

Anda bertindak sebagai peniaga yang hanya menjual/mempromosikan pemanis semulajadi Gula Sihat Stevia RCC kepada pelanggan anda. Melalui penjualan tersebut, anda akan memperolehi keuntungan dari untung runcit iaitu sehingga 40%  daripada harga sebenar.

Pengedar boleh mengumpul Mata Ganjaran atau Reward Point (RP) daripada setiap penjualan. 1 SET Royal Sweetener Stevia (RSS) mengandungi  2 botol = 10 Mata Ganjaran.

Contoh, setiap kali anda menjual 2 botol RSS, anda memperolehi 10 mata ganjaran. Mata ganjaran terkumpul Ini boleh tebus hadiah-hadiah yang lumayan seperti pakej umrah, baucer membeli belah, pakej percutian, barangan elektrik dan banyak lagi.

Tidak perlu ajak orang berdaftar dan tidak perlu ada kedai. Anda boleh berniaga secara online dan juga berniaga dari rumah sahaja. Tidak perlu menyimpan stok.

Keuntungan pendapatan anda adalah UNTUNG RUNCIT & KUMPUL MATA GANJARAN sahaja


KEUNTUNGAN SEBAGAI USAHAWAN DAN AGEN PEMASARAN


Keuntungan adalah sama seperti pengedar iaitu untung runcit dan kumpul mata ganjaran untuk tebus hadiah lumayan.

Namun, jika anda memilih untuk menjadi pengedar dan agen pemasaran gula stevia RCC, maka lebih banyak keuntungan yang anda perolehi berbanding pengedar sahaja.

Sebagai agen pemasaran gula stevia RCC, anda akan mendapat keuntungan daripada ahli pengguna berdaftar yang baru serta pengedar-pengedar gula stevia baru yang telah anda bimbing. Antaranya:

1. Komisen Tajaan: Anda akan mendapat komisen setiap kali mendaftar ahli baru sama ada sebagai pengguna berdaftar atau menjadi pengedar mengikut pakej pendaftaran.

– Pakej Silver: Komisen tajaan adalah RM35
– Pakej Gold : Komisen tajaan RM105
– Pakej Platinum: Komisen tajaan RM245

Syarikat RCC Global membayar komisen kepada agen-agen pemasaran yang membawa pelanggan-pelanggan gula Stevia RCC yang setia iaitu dengan menjadi pengguna berdaftar.

2. Komisen Pasangan @ Kumpulan ( Pairing ) : Setiap kali anda atau kumpulan anda mendaftarkan 2 orang ahli baru (sepasang), anda akan dapat Komisen RM15 sepasang. Komisen pasangan ini diberikan kepada syarikat seolah-olah sebagai komisen anda membimbing orang lain berniaga dan secara tidak langsung membantu mengembangkan perniagaan syarikat. Jika anda mengembangkan networking kumpulan anda, maka lebih banyak komisen kumpulan anda akan perolehi.

3. Bonus Royalty/Pencen : Setiap kali pengguna berdaftar di bawah anda membeli 1 set Royal Sweetener Stevia iaitu 2 botol, Anda layak mendapat bonus royalty; RM2 per set RSS jika anda membuat belian peribadi minimum 1 set RSS setiap bulan.

Keuntungan Pengedar dan Agen Pemasaran adalah Untung Runcit, Kumpul Mata Ganjaran, Komisen Tajaan, Komisen Kumpulan dan Bonus Royalti.


KEUNTUNGAN SEBAGAI USAHAWAN DAN STOKIS


Keuntungan adalah sama seperti pengedar. BEZANYA harga produk untuk stokis adalah lebih murah berbanding harga pengedar.

Stokis terbahagi kepada 2 iaitu STOKIS MOBILE dan STOKIS UTAMA. Untung runcit Stokis Utama lebih tinggi daripada Stokis Mobile. Anda perlu daftar sebagai pengedar terlebih dahulu sebelum menjadi Stokis.

Kumpul mata ganjaran seperti pengedar.

Tidak perlu ajak org jika tidak berminat. Keistimewaan sebagai STOKIS nama anda akan disenaraikan di dalam rangkaian stokis seluruh Malaysia, erti kata lain, seluruh agen berdaftar dan ahli berdaftar akan mencari anda.

Tidak wajib ada kedai. Jika ada kedai, satu kelebihan buat anda mempromosikan produk gula stevia kepada orang ramai dan memudahkan pelanggan mendapatkan gula stevia ini.



Ketiga-tiga jenis pengedar di atas, layak menerima Tabung Khairat Kematian dan Tabung Kebajikan jika membuat belian peribadi minimum 1 set RSS (2 botol) setiap bulan.
PENTING: Jika tiada belian peribadi setiap bulan , maka anda TIDAK LAYAK dapat Bonus Royalty, Tabung Khairat Kematian dan Tabung Kebajikan. Namun, anda masih layak menerima komisen tajaan dan Komisen Kumpulan.
Keunikan perniagaan ini adalah ia boleh diwarisi.

BAGAIMANA INGIN MENJADI USAHAWAN/AGEN GULA SIHAT STEVIA RCC?


MODAL PENGEDAR


Berapa modal untuk memulakan perniagaan gula stevia RCC ini?

Modal adalah sangat murah dan TIADA bayaran yuran bulanan atau tahunan.

Modal adalah mengikut pakej iaitu di antara RM140 hingga RM1015. Anda akan dapat antara 3 botol hingga 21 botol RSS masing-masing.



PAKEJ SILVER




Modal RM140 (Semenanjung) dan RM145 (Sabah/Sarawak)
Dapat 3 botol Royal Sweetener Stevia
Dapat 1 akaun perniagaan (Business Center @ BC)



PAKEJ GOLD





Modal RM420 (Semenanjung) dan RM435 (Sabah/Sarawak)
Dapat 9 botol Royal Sweetener Stevia
Dapat 3 akaun perniagaan (Business center @ BC)


Pakej ini menjanjikan pulangan yang selesa dan berganda kerana mempunyai 3 business center ianya ibarat 1 orang dengan 3 pendapatan, amat berbaloi mengambail pakej ini untuk menjalankan perniagaan.

PAKEJ PLATINUM





Modal RM980 (Semenanjung) dan RM1015 (Sabah/Sarawak)
Dapat 21 botol Royal Sweetener Stevia
Dapat 7 akaun perniagaan (Business center @ BC)
Ini adalah PAKEJ YANG TERBAIK jika anda serius menjana pendapatan melalui perniagaan Stevia
AKAUN PERNIAGAAN @ BUSINESS CENTER


Pakej ini amat menguntungkan pada sesiapa yang mengambilnya, ianya ibarat 1 orang dengan 7 pendapatan, setiap akaun kita dapat membentuk empayar dan menyghasilkan banyak bonus kumpulan. Pakej ini biasanya akan dipilih oleh mereka yang telah nampak potensi biz ini serta kejayaan orang yang terdahulu pastinya pakej platinum ini menjadi pilihan utama bagi mereka yang inginkan pendapatan yang tinggi.





Apa kelebihan dan kepentingan mempunyai banyak akaun Business center?

Kelebihan adalah kepada pengedar yang juga berminat menjadi agen pemasaran (Networking). Jika anda mempunyai banyak akaun business center, maka organisasi anda makin mudah berkembang dan lebih mudah mendapat komisen kumpulan daripada ahli yang berdaftar di bawah anda. Oleh itu, pendapatan akan lebih tinggi.


1 Akaun Perniagaan = Berpotensi menjana komisen kumpulan RM1800 sehari
3 Akaun Perniagaan = Berpotensi menjana komisen kumpulan RM5400 sehari
7 Akaun Perniagaan = Berpotensi menjana komisen kumpulan RM12,600 sehari


PENTING: Sila pilih pakej yang benar-benar bersesuaian kerana anda TIDAK BOLEH UPGRADE pakej. Hanya 1 nama boleh didaftarkan. Jika anda serius untuk berbisnes,anda dicadangkan memilih PAKEJ PLATINUM.









Jika anda berminat, anda perlu daftar sekarang. Kami akan menghubungi anda dengan segera setelah berdaftar untuk tujuan bimbingan dan membantu anda menjana pendapatan pendapatan melalui perniagaan pemanis gula Stevia sama ada secara sambilan atau sepenuh masa.






BONUS BERDAFTAR SEBAGAI RAKAN NIAGA ID: EMMEINAYAH

Khas Untuk Anda Semua

Ebooks PERCUMA
Harga di Pasaran: RM 225.00

+ Ebook RCC (plan pemasaran dan info penuh mengenai gula sihat stevia)
+ Ebooks Teknik Jualan Gaya Nabi Muhamad saw
+ Ebooks Seni Close Sale di Whatsapp
+ Ebooks Tawaran Meleleh dan Buku Kerja
+ Ebooks Marketing

+ Group Support Testimoni
+ Group Support Marketing & Rakan Niaga RCC

Catat Ulasan

0 Ulasan