Kelebihan Sebagai Ahli Berdaftar Gula Stevia RCC Global

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Carian google

royal sweetener stevia

Dengan membeli produk Gula Stevia  iaitu Royal Sweetener Stevia (RSS), RCC Global menawarkan keahlian secara percuma apabila kita membeli produk Gula Stevia RSS berdasarkan pakej yang telah disediakan. Dengan pembelian minima, 1 kotak Gula Stevia RSS berharga RM 140 sahaja, anda layak mendapat KEAHLIAN secara percuma dan dapat MENIKMATI FAEDAH serta GANJARAN yang telah syarikat sediakan buat semua ahli yang telah berdaftar secara rasmi.

Bagaimana untuk mengetahui bahawa anda sudah menjadi ahli yang berdaftar atau tidak? Ada beberapa cara mudah antaranya, anda bakal mendapat “Username” atau NAMA ID beserta kata kunci sementara bagi akaun pengguna yang telah berdaftar. Nama ID ini boleh digunakan untuk membuat belian ulangan di seluruh stokis di Malaysia dan menerima satu akauan peribadi untuk diakses di laman web www.rcc2u.com

  • ·         KIRIMAN SMS
  • ·         EMAIL
  • ·         UPLINE/AGEN


Di RCC, pendaftaran ahli hanya boleh dilakukan sesama ahli sahaja tidak kira darjat atau pangkat. Tinggi atau rendah. Inilah antara keistimewaan yang paling menarik sebagai ahli berdaftar RCC Global. 

ahli rcc stevia

8 KELEBIHAN PENGGUNA BERDAFTAR GULA STEVIA RCC GLOBAL

  • 1.       Percuma Keahlian Seumur Hidup
  • 2.       Tiada Yuran Keahlian dikenakan
  • 3.       Diskaun sehingga 40% untuk setiap pembelian seterusnya
  • 4.       Kumpul Mata Ganjaran dan Tebus Hadiah Lumayan seperti Gadjet, Baucer, Pakej Umrah, Deposit kereta dan sebagainya.
  • 5.       Dilindungi Tabung Khairat Kematian sehingga RM6000 untuk ahli atau sehingga RM 2,000 untuk keluarga terdekat ahli yang meninggal dunia mengikut terma dan syarat.
  • 6.       Dilindungi Tabung Kebajikan antara RM1000 – RM5000 kepada ahli pengguna jika ditimpa bencana, kemalangan atau kecederaan mengikut terma dan syarat.
  • 7.       Layak mendapat Komisyen sebanyak RM 35/seorang apabila anda mengenalkan rakan anda menjadi ahli baru Stevia RCC Global
  • 8.       Layak jadi pengedar jika berminat.



** Untuk layak mendapat tuntutan Khairat Kematian dan Tabung Kebajikan, ahli berdaftar Stevia haruslah sudah menjadi ahli selama 3 bulan dan membuat belian ulangan.


Untuk memahami lebih lanjut mengenai cara tuntutan tabung boleh dibuat, saya sediakan rujukan situasi bagi membantu anda semua; Mohon agen-agen saya juga untuk fahamkan situasi di bawah supaya tiada salah paham apabila menerangkan kepada ahli-ahli baru;

Gula merupakan makanan wajib harian bukan? Mudah sahaja, Anda amalkan Gula Stevia, apabila kehabisan Gula Stevia, Ulang pembelian dan rekodkan sahaja.

Kumpul dan Tebus Mata Ganjaran:


Setiap kali pembelian ulangan anda, anda mendapat 10 mata ganjaran bagi setiap 1 set yang anda belanjakan.

1 set Royal Sweetener Stevia (RM 60)   = 10 mata ganjaran
1 pek Kopi Collagen (RM 55) = 10 mata ganjaran

Tiada had limit untuk membuat kumpulan mata ganjaran, ianya kekal di dalam akaun anda sehinggalah anda menebusnya.

TIADA LAGI SYARIKAT SEUMPAMA RCC GLOBAL YANG MENJAGA KEBAJIKAN AHLINYA DAN MEMBUAT PELBAGAI GANJARAN SERTA FAEDAH DENGAN HANYA MEMBUAT PEMBELIAN ULANGAN MINIMUM RM55 SEBULAN.


ANDA BUKAN SAHAJA DAPAT PRODUK DAN KESIHATAN, TETAPI KEBAJIKANNYA DI JAGA =)



Dari kecil kita amalkan GULA PASIR yang akhirnya mengakibatkan pelbagai penyakit, kegemukan, dan masalah pembelajaran yang tidak baik akibat kurang focus dan nutrisi
Kini anda mampu menyediakan pilihan yang terbaik buat diri anda, anak-anak dan keluarga tersayang
Gula Stevia bukan sahaja GULA ASLI tetapi GULA YANG MAMPU MENYIHATKAN tubuh badan dan memiliki NILAI PERUBATAN yang sudah TERBUKTI MELALUI PELBAGAI KAJIAN oleh pakar-pakar sainstis dan kedoktoran.

Marilah kita sama-sama menukar ke budaya sihat bersama GULA SIHAT STEVIA


Untuk membuat tempahan dan menjadi ahli


Bonus Tambahan Buat Ahli RCC ID: EMMEINAYAH


 + Flyers mengenai Kelebihan & Cara Penggunaan Gula Stevia
+ Menyediakan khidmat Pendaftaran Ahli Baru untuk Anda jika Anda berjaya Mengenalkan Ahli Baru
+ Menyediakan Khidmat Merekod Ulangan Pembelian untuk Anda
+ Rahsia Mengamalkan Gula Stevia secara BETUL terutama bagi pesakit Kronik
+ Rahsia Menurunkan Berat Badan secara Berkesan dengan Gula Stevia
+ Sokongan Group Whatsapp






Baca lebih lanjut di sini:




Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Ramai yang baru sedar bahaya gula putih dan beralih kepada stevia.

    Salam perkenalan,
    www.steviamanis.com

    BalasPadam