Tutorial Merekod Pin Ulangan Belian RCC

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Emme Marina Mohamad / Website Utama RCC

Apabila sudah sah berdaftar menjadi ahli Gula Stevia RCC Global, merekod pembelian ulangan anda adalah sangat penting. Saya yakin ramai di kalangan ahli-ahli baru mahupun yang lama adakalanya masih tidak tahu bagaimana untuk merekod ulangan belian anda. Hari ini, saya buatkan tutorial bagi semua warga RCC yang membaca. Semoga tutorial ini dapat membantu anda merekod sendiri pin ulangan belian tanpa bantuan rakan-rakan RCC/ stokis mahupun upline anda =)

Mudah sahaja caranya ye. Saya berikan tutorial dalam bentuk gambar satu per satu agar lebih mudah diikuti dan mengelakkan kesilapan merekod pin ulangan belian anda.


  1. Masuk ke laman utama RCC iaitu www.rcc2u.com
  2. Klik "login" dan taipkan USERNAME dan PASSWORD anda
  3. Ada 2 cara pemberian pin diberikan kepada anda, Pertama melalui direct sms/whatsapp, Keduanya melalui pemindahan pin dari stokis kepada akaun laman web peribadi anda.
Sekiranya pin diberikan melalui sms/ Whatsapp:
  • Klik pada "Royalti"
  • Klik pada "Belian produk" , sila klik pada produk yang anda telah tempah. Sekiranya Royal Stevia. Klik pada "Belian produk (Royal Sweetener"
  • Akan keluar kotak seperti di langkah NO 2
  • Taip secara manual, sahkan Pembelian  --> langkah NO 4
  • Kemudian, SIAP!


Sekiranya pin diberikan melalui pemindahan pin ke akaun peribadi:

Boleh ikuti satu per satu langkah seperti di gambar TUTORIAL

  • Klik pada "SERIAL NO"
  • Klik terus pada "SERIAL NO" seperti langkah NO 3
  • Sahkan Pembelian  --> langkah NO 4
  • Kemudian, SIAP!



Kepentingan Membuat Pembelian Ulangan Gula Stevia RCC


Apabila anda membuat pembelian maintenance (belian ulangan) Plan B pek berkembar berharga RM60, anda akan mendapat faedah2 seperti berikut;

1. KHAIRAT KEMATIAN
Dengan pembelian 1 set (RM60) anda telah melayakkan diri untuk mendapat manfaat khairat kematian berjumlah RM 4,000 bagi diri sendiri dan RM 3,000 bagi ahli keluarga (suami/isteri, anak2, ibu dan bapa serta adik beradik kandung). Pembelian 2 set (RM120) melayakkan RM5,000 bagi diri sendiri & RM4,000 utk ahli keluarga seterusnya dgn pembelian 3 set (RM180) melayakkan RM6,000 utk diri sendiri & RM5,000 bagi ahli keluarga. Ajal tidak dijemput, sekurang-kurang nya ada bantuan yang diterima andainya berlaku kematian.

2. TABUNG KEBAJIKAN
Dengan pembelian minimum 1 set maintenance RM60 juga semua ahli berhak untuk mendapatkan manfaat (diri ahli sahaja) Tabung Kebajikan yang melindungi risiko KEBAKARAN, BENCANA ALAM & KEMALANGAN. Kadarnya antara RM1,000 sehingga ke RM5,000 bergantung tahap kerugian dan keseriusan masalah yang dihadapi. Sesungguhnya malang itu tidak berbau.

3. ROYALTI
Dengan pembelian 1 set (RM60) seseorang ahli yang mempunyai downline yang membuat pembelian maintenance layak mendapat royalti dari syarikat sebanyak RM2 dari setiap pembelian RM60 dibuat oleh ahli dibawah rangkaiannya sehingga ke Level 5. Manakala andai beliau membeli 2 set (RM120) maka beliau layak menerima royalti sehingga ke Level 6.

Akan tetapi jika seseorang ahli tidak membuat pembelian maintenance minimum RM60, maka royalti terkumpul dari pembelian maintenance rangkaiannya akan dibayar kepada upline yang menaja beliau. AMATLAH RUGI.

Anda mungkin tidak hebat menaja ahli rangkaian dan anda berjalan sebelah kaki. Tentunya anda tidak akan dapat bonus tajaan dan pasangan sebagaimana orang lain. Tetapi jika ditakdirkan Allah, seorang downline yg anda taja sangat aktif dan menjadi leader hebat maka anda juga mampu mendapatkan bonus royalti dari rangkaian yang beliau bina. SIAPA TAHU?

OLEH YANG DEMIKIAN SAYA MENYERU KEPADA SEMUA RAKAN PEJUANG STEVIA AGAR SAMA2 MENGAMBIL MANFAAT DARI KEMUDAHAN & KELEBIHAN YANG DISEDIAKAN OLEH RCC GLOBAL YANG TIDAK TERDAPAT DALAM SYARIKAT LAIN.

Catat Ulasan

0 Ulasan