Kenapa Bisnes RCC Gula Stevia Menjadi Pilihan Saya?

Teks: Emme Marina Mohamad

Semasa saya berkenalan dengan bisnes RCC dengan produk pakej Gula Sihat Stevia. Saya terus mengambil peluang ini tanpa berfikir panjang. Bagi saya peluang ini tidak datang dua kali.

Kita jarang mendengar tentang gula sihat stevia yang berfungsi sebagai pengganti gula pasir dan pada masa sama serbaguna dan mempunyai kesan merawat pelbagai penyakit termasuklah masalah berat badan dan kecantikan. Sebenarnya sebelum saya bertemu gula sihat stevia, saya telah mengenali dahulu mengenai diet atkins iaitu berhenti gula dan karbohidrat. Jadi, keburukan gula pasir dan kesan buruk gula kepada penambahan berat badan adalah satu tamparan yang besar buat saya. Tetapi untuk terus berhenti penggunaan gula pasir adalah sukar. Persoalan yang sering timbul ialah, nak ganti gula pasir dengan apa?

Bila bertemu gula sihat stevia saya tidak berfikir lagi dan terus jadi ahli berdaftar, apa yang ditawarkan sebagai ahli sangat berbaloi dan harganya adalah sangat murah. Bukan itu sahaja peluang menjana pendapatan sebagai ahli berdaftar juga rendah.

Apa yang menjadikan bisnes RCC gula sihat stevia ini pilihan yang terbaik buat semua peniaga atau newbie yang baru berjinak dalam dunia perniagaan? Ini adalah sebabnya:

KENAPA RCC ADALAH YG TERBAEK?

KERANA RCC ADA PLAN KEBAJIKAN DAN KHAIRAT DAN ADA PENCEN BULANAN DAN AKAUN PENDAPATAN BOLEH DIWARISKAN KEPADA AHLI KELUARGA

KENAPA RCC PLAN TERBAEK?

KERANA RCC TAK KAN SEKAT KOMISEN AHLI WALAUPUN TAK MAINTAIN...KOMISEN HAK AHLI KENAPA ADA SYARIKAT YG LETAKKAN SYARAT MESTI MAINTAIN BARU KOMISEN DIBAYAR... KOMISEN TRANSPARENT TERUS KEPADA AHLI TIADA PINDAHAN WALLET KE WALLET..DAN KOMISEN TELUS TIADA CASH+POINT DIASINGKAN...CTH KOMISEN DECLARE RM35 TAPI DPT CASH RM20 + 15POINT

Dengan modal keahlian yang sangat rendah, RM 145 SEM/ RM 150 SS sahaja. Anda akan dapat 3 botol gula stevia, anda boleh jual semula ketiga-tiga botol ini atau menggunakan buat diri anda sendiri. Namun, saya amat cadangkan agar anda cuba dan amalkan terus dalam ruji harian anda kerana apabila kita nak orang lain mengikuti kita, pertamanya kita harus mengamalkan apa yang kita jual atau offer pada orang lain. Testimoni diri sendiri atau pengalaman sendiri adalah yang terbaik.

Komisyen yang diterima juga tinggi. Minimum komisyen yang bakal anda terima ialah dari RM 35 hingga maksimum RM 245. Juga terdapat bonus pairing, iaitu bila anda dapat buat pairing di dalam rangkaian anda, syarikat akan memberikan anda komisyen pairing sebanyak RM 15 secara automatik. Terus masuk akaun tau. Dan yang paling saya suka ialah bonus royalti di mana anda bakal menerima pendapatan secara pasir setiap bulan daripada ahli atau pengguna apabila mereka membuat ulangan pembelian. Menarik bukan? Saya terus tertarik dengan tawaran komisyen dan bertambah tertarik apabila komisyen-komisyen ini turut disumbangkan kepada tabung kebajikan yang disumbangkan kepada khairat kematian dan tabung kebajikan pengguna ahli RCC.

Banyak lagi yang bakal saya kongsikan buat anda semua. Teruskan pembacaan entri-entri akan datang ya. Jangan bimbang, saya bakal kongsikan pelbagai tips bagaimana anda boleh menjana pendapatan dengan produk RCC gula sihat stevia walaupun dari rumah.

Catat Ulasan

0 Ulasan