Jangan Guna Stevia Tanpa Jadi Ahli Rugi Tau!

Teks: Emme Marina Mohamad

Saya baru tahu sebenarnya ramai sungguh pengguna gula stevia ni di seluruh Malaysia. Stevia ni bukan ada satu brand sahaja iaitu RCC stevia tapi ada banyak. Namun setiap satu brand ini miliki kelebihan tersendiri. Begitu juga uniknya brand RCC stevia.

Rcc stevia bukan sahaja menawarkan gula stevia asli dan mempunyai pengesahan dari KKM, sokongan pengerusi Diabetes Johor, mempunyai ahli berdaftar paling ramai di Malaysia iaitu sebnyak 200k ahli. Tetapi salah seorang top management rcc stevia merupakan pengerusi SCAMA iaitu persatuan pengguna stevia di malaysia. Teruja bukan? Tambah lagi, rcc stevia menyediakan pakej keahlian yang boleh anda pilih dengan yuran yang sangat rendah iaitu RM 140 sahaja. Yup seumur hidup. Tiada yuran tahunan!

Kenapa keahlian ni diwujudkan dan apa kelebihan jadi ahli berdaftar?

Daftar ahli sbgai Pengguna tidak kira pakej mana-mana dan pembelian seterusnya rm60 (2 botol) sebotol mengandungi 10ml atau +-200 titik.. setitik mampu maniskan 200ml air..

Setiap belian ulangan anda rm60/2 botol akan dapat 10RP.. RP(reward point) konsep sama spt mesra card.. RP dikumpul tanpa had masa utk
redeem pelbagai hadiah spt.. voucher giant.. voucher petrol.. note 3.. laptop.. umrah... kereta mewah..

Hanya guna sendiri anda layak kebajikan
1. Khairat kematian pengguna yg berdaftar (ahli) rm4000 hingga rm6000

2. Khairat kematian ahli keluarga terdekat (ibu/bapa,suami/isteri& anak2) walaupun ahli keluarga bukan ahli..max rm2000

3. Tabung kebajikan jika ahli tadi..
A) berlaku kemalangan melibatkan patah
B) jikq berlaku kebakaran
C) jika berlaku bencana alam spt banjir /ribut
SUMBANGAN RM1000 HINGGA RM5000

Ini secara ringkas yang saya boleh ceritakan bagi pengguna stevia rcc. Berita baik buat semua pengguna stevia. Anda guna, anda juga dapat kelebihan lain. Jangan lupa mengesahkan pembelian tau. Klik SINI untuk ikuti tutorial nak sahkan pembelian anda. Alaaa... mudah sahaja.

Catat Ulasan

0 Ulasan