Peluang Perniagaan Terbesar Buat Anda - Stevia di Parlimen!

Mari buat bisnes STEVIA walau hanya dari RUMAH.

HARI NI  SAYA MENDENGAR perbincangan tentang STEVIA di Parlimen..

PERBINCANGAN yg amat mengujakan. Antara isi prbincangan:

1) menteri berkaitan menghuraikan kepentingan STEVIA sbg alternatif pengganti kpd Gula, ciri-ciri keselamatan stevia dan kesan-kesan positif stevia kpd pelbagai masalah kesihatan khususnya diabetes.

2) menteri juga menghuraikan keperluan negara kepada stevia sebagai gula masa hadapan. Telah ada Usaha-usaha percubaan untuk penanaman stevia. Tetapi masih blum berjaya mngeluarkn kualiti yg sama spt dari negara asal stevia ditemui dsbbkn masa siang yg tidak sama panjang di negara ini.. sehingga stevia yg ditanam dinegara ini lebih cepat berbunga dan kurang manis ( yg ni baru saya tahu.. ).
3) menteri yg menjawab meneruskan dengan memberi info ttg data dan statistik bilangan pengidap diabetes dimna malaysia mnjadi negara trtinggi di Asia Tenggara!
4) PALING BEST - dibhgian penutup menteri mnyatakan sementara pihak brkaitan msih meneruskn kajian utk mnghasilkn variati stevia yg sesuai ditanam dinegara ini, beliau mnggalakkn org ramai mndapatkan  bekalan stevia liquid dari syarikat yg mmbekalkan stevia yg bahan mentahnya diimport dri negara asal spt brazil!

DGN LAIN PERKATAAN.. BISNES STEVIA KITA SDG DIIKLANKAN OLEH MENTERI DI PARLIMEN!
KLU KITA X NAMPAK LAGI.. X TAU MAU CKP APA LG...

Alhamdulillah. Kita berada di landasan yang betul. Kini syarikat RCC merupakan peneraju pembekal dan mengeluarkan produk stevia cecair iaitu pati ekstrak yang berkualiti tinggi.

Mari, jangan tunggu lagi. Dapatkan rcc stevia hari ini dan sertai kami sebagai agen-agen sah rcc stevia di seluruh Malaysia.


Catat Ulasan

0 Ulasan