Promosi Ebooks ABDR Oktober 2015

Promosi ebook kali ini murah, berbaloi dan membuka peluang penunjuk cara.
Lima naskah dengan harga RM100. Harga sebenar RM205. Masuk akal ya kami Abdr ialah kumpulan sokongan.

RM100 dapat 5 ebook: Superwahm supermom + Yeay mama sudah resign + Belajar asas blog + Panduan bisnes butik + 101 Idea bisnes di rumah.




Untuk kalian yang ada asas blog, mahir dan boleh bina blog sendiri A hingga Z. Apa yang kalian perlu ialah teknik dan cara menulis blog. Menulis blog tak boleh hentam kromo. Blog ialah kedai online kita.

Ebook Belajar asas blog bantu buka peluang penunjuk cara. Apa tajuk, nama dan fokus blog, emel rasmi bisnes, satu entri panjang mana, berapa perenggan. Nak menulis tentang apa, bagaimana datangnya idea menulis. Apa yang pembaca mahu baca, tukar pembaca kepada pelanggan. Penjenamaan diri sendiri, apa ciri-ciri blog yang disukai pembaca. Ringkasnya naskhah ini mengajar kita memperkenalkan diri, produk, perkhidmatan kepada dunia online pembaca/pelanggan, cara berkomunikasi menggunakan blog. Juga sangat banyak contoh-contoh lengkap terperinci blog, page, keratan majalah sebagai panduan.

Bonus bagi yang impikan butik sendiri. Yang sekarang sedang bisnes produk tekstil, fesyen atau bakal bisnes. Yang mengiklankan produk guna fb atau instagram. Misalnya tudung, baju, tshirt muslimah, handsock, telekung solat. Kerana promosi kali ini beserta naskhah Panduan bisnes butik. Sebut nama Abaya Elegan, ramai yang tahu. Nah, empunya butik berkongsi kisahnya dalam naskhah ini.

Lengkap 5 naskhah sudah boleh ada kedai online. Jika mahu berguru, daftar kelas online blog Abdr. Pilih antara berikut:
1. Kelas asas blog bisnes
2. Kelas asas blog penulisan
3. Kedua-dua di atas serentak

Catat Ulasan

0 Ulasan