RCC Sweetener Stevia Lab Test Report (Laporan Ujian Makmal)

Produk RCC Sweetener Stevia telah menjalankan ujikaji makmal bagi membuktikan bahawa kandungan ekstrak pati stevia kami tidak mempunyai sebarang gula tambahan atau bahan kimia. Terdapat pelbagai gula stevia di pasaran Malaysia tetapi tidak semuanya 100% ASLI.

Ada yang ditambah perisa atau digabungkan dengan ramuan lain. RCC Sweetener Stevia merupakan pemanis gula alternatif bagi menggantikan gula pasir yang tidak memudaratkan. Gunakan tanpa was-was dengan RCC Sweetener Stevia.


sijil makmal RCC Sweetener Stevia

Menariknya lagi, pernah salah seorang agen sah kami membawa produk stevia ini ke Australia dan dijalankan ujian makmal di sana. Setelah ujikaji dijalankan, terbukti kandungan RCC Sweetener Stevia hanyalah pati ekstrak dan stevia sahaja. Alhamdulillah.

kandungan ramuan RCC Sweetener Stevia


Stevia bukanlah sejenis ubatan tetapi ianya mempunyai nilai perubatan yang mampu merawat. In shaa Allah, saya yakin dengan bertukar daripada gula racun putih (gula pasir yang bersifat sangat asid) kepada gula sihat iaitu gula stevia (bersifat alkali tinggi) kita sebenarnya sedang membaik pulih sistem dalaman kita kepada yang lebih sihat dan baik. Wallaualam.

stevia bukan ubat



Catat Ulasan

0 Ulasan