DMSOne Selamat Untuk Ibu Hamil

Sudah hampir sebulan saya mencuba produk kecantikan DMSOne dari Dermax superskin360 (DMS36O) ini.

Sebelum ini saya gunakan set asas DMS360, kemudian pengasas mengeluarkan produk terbaru iaitu DMSONE dermax skinworks yang berasaskan dari ramuan ekstrak buah-buahan dan tumbuhan yang kaya dengan vitamin untuk penjagaan kulit wajah.

Perubahan paling ketara yang saya rasa ialah kulit muka ni sangatlah licin dan lembut. Nak kata muka jadi sangat cerah itu tidaklah kerana produk DMS ni terdiri dari bahan semulajadi. Maka segala proses rawatan dan pemulihan wajah berlaku secara semulajadi jugalah.

Saya tidaklah pakai secara konsisten sebenarnya. Mengandung ni ikut mood juga,  ada masa saya rajin adakalanya berhari tidak memakai. Dan disebabkan saya seorang surirumah dan cuaca pula mendung sentiasa, saya juga jarang memakai krim siang. Ampun ya..

Namun DMSONE tetap memberikan hasil yang amat memuaskan bagi saya. Muka tampak lebih berseri sehingga ramai menegur perubahan ketara yang berlaku.


Gambar dua ini tiada edit ya. Hanya menggunakan sedikit pencahayaan sahaja.


Apa yang istimewa tentang produk terbaru DMSONE ni?


Dmsone merupakan salah satu dari set asas DMS360.

Jangan salah sangka pula. Kini DMS ada 4 set asas yang boleh anda pilih. Paling top ialah 3 set asas iaitu DMS360, DMSONE dan GLOWING SPEED 24K GOLD.


Mahu dapatkan produk-produk terbaik keluaran DMS360?

Dapatkan produk yang original dan sah sahaja dari pengedar DMS yang berdaftar.


Nak dapatkan lebih info tentang produk keluaran DMS360?

 www.dms360original.com 

Klik link di atas ya.

Anda juga boleh terus hubungi saya, stokis leader DMS360 DMSONE.

Emme Marina
Id: 1648
0189100852




Catat Ulasan

0 Ulasan