Thursday, January 26, 2017

Hamil 37 Minggu

Publish on : Thursday, January 26, 2017 There is : 0 Comments Labels : , , , , ,

Masa semakin menghampiri. Terasa berdebar dan trauma akan kesakitan bersalin anak ketiga terasa masih segar di ingatan.

Semalam, gerak bayi agak perlahan. Terasa seperti tidak wujud untuk seketika. Merisaukan. Pada mulanya sudah maklumkan pada suami selepas maghrib akan ke hospital tiba-tiba jam 6 petang bayi terus aktif dan rancak hingga ke malam.

Sebenarnya bayi memang agak kurang aktif pada waktu siang, jika anak-anak sebelum ni pada jam 1 ke 2 petang sudah cukup pusingan 10 kali gerak, kali ini bayi biasanya cukup gerak pada jam 2 ke 4 petang. Malam pula seperti baru mendapat kekuatan dan aktif seaktifnya.

Secara logik, mama berfikir alahai anak ini adakah selepas lahir mama tak dapat tidur malam lagi?

Dari anak kedua, kami suami isteri memang berjaga malam dari sehari bayi kami lahir hinggalah selepas pantang malah lebih lama.

Doa saya kali ini, agar anak ini memberi kami sedikit nafas untuk berehat dan saya dapat berpantang sebaiknya.


Posing sedikit.

Saya kuat melaram mengandung kali ini. Tudung labuh jenis instant memang pilihan paling tepat. Mudah dan cepat digayakan.

Apabila keluar, saya hanya pakai krim siang DMSONE skinworks, 4d foundation DMS360 dan calit nipis lipstik jenis matte dari Mary Kay.

Saya tidak gemarkan penggunaan mekap. Kelihatan natural lebih digemari.

Jika nak cuba produk DMS360 bolehlah hubungi mama hamil ni. Hehe

Alhamdulillah, selesai urusan pagi ni di klinik. Sehingga berjumpa lagi ya.

Terlupa pula, sambil berurusan di klinik. Whatsapp dari pelanggan dms melalui blog tidak henti-henti. Ada seorang pemborong nak dapatkan produk DMS360 dengan harga murah. Terpaksa ditolak demi menjaga amanah dan nama kami sebagai pakar kecantikan sah yang berdaftar rasmi di bawah syarikat DMS360.

Maaf ya.

Kami tidak sokong perniagaan yang tidak sihat apatah lagi menjadi supplier kepada permainan harga produk DMS di luar sana.


Mahu sertai team konsultan kecantikan produk dms360? Hubungi saya jom


No comments:

Post a Comment