Tuesday, March 28, 2017

Ilmu Blog buat Duit Tiada Percuma. Ini Buktinya

Dalam kami mempromosikan kelas online belajar blog sebagai sumber pendapatan, dengan bayaran yuran kelas yang amat berpatutan masih ramai yang komplen dan merasa susah untuk membayarnya. Mungkin kerana kelas online belajar blog ini tidak popular dan tidak dihadiri oleh artis.

Tetapi tahukah kalian dikalangan kami terdapat ramai para ilmuwan dan pelbagai jenis bidang pekerjaan yang sama-sama belajar di dalam kelas asas blog ini. Baik editor, penulis buku, jurutera dan ramai lagi.

Kelas online asas blog kami mengajar dan membimbing dari asas anda menyiapkan blog, iaitu dari penjenamaan, pembinaan blog profesional, penulisan malah bagaimana mencipta ruang fokus bagi blog anda. Ini baru asas. Selain itu, matlamat utama kami ialah menjadikan blog sebagai sumber pendapatan aktif mahupun pasif.

Paling penting anda!

Kejayaan tidak bermula dalam sekelip mata. Ianya dibina. Apabila kejayaan dibina dengan usaha kita sendiri, maka kita akan lebih menghargai.

Bina kedai online bersama kami. Mahirkan diri dan kemudian anda bila-bila masa boleh bina empayar lain tanpa perlu mengupah orang lain.


Di sini kelas dijalankan secara online sahaja. Tidak perlu berkejar ke sana ke mari. Tidak perlu luangkan masa khusus untuk ke bengkel dan tinggalkan anak di rumah pengasuh. Semuanya dibimbing secara kumpulan dan persendirian di whatsapp dan facebook.

Saya kongsikan asas bina kedai online yang bakal anda pelajari di dalam kelas kami:

1. Email
2. Google + akaun
3. Blogspot
4. Masukkan label
5. Masukkan "gadget-gadget" penting di blog bisnes.
6. Page
7. Borang tempahan
8. Link kan FB ke blog
9. Link kan Fanpages ke blog
10. Cara masuk gambar

Pendaftaran dibuka untuk Kelas Bulan April (10-30 April). Kelas secara online di Whatspp group. Saya hanya perlukan 10 pendaftaran sahaja. Siapa cepat dia ada dapat belajar dulu.

Setiap bulan kuota kami dibuka seramai 10 orang pelajar sahaja.

#janapendapatanmelaluiblog

Buat duit dari blog. Sama ada aktif atau pasif.


No comments:

Post a Comment