Theme Blog Dalam Pembikinan

Bismillah.

Sebelum ini link blog ini agak panjang juga. Menggunakan domain blogspot. Namun apabila memasuki kelas online positioning barulah akhirnya saya menukar kepada domain website.

Dari emmemarinamohamad.blogspot.com kepada  www.emmemarina.com . Inilah website blog saya sekarang.

Disebabkan kelas online positioning itu juga saya turut menukar kedai blog DMS360 saya dari stokiscerminseri.blogspot.com kepada  www.dms360original.com .

Teruja dengan perubahan yang dilakukan demi memajukan bisnes online saya. Saya turut mengupah seorang blog designer iaitu Cik Sheda Ucu. Allah, kini sudah 4 blog saya diuruskan oleh sheda tau.

Saya amat suka dengan design yang beliau lakukan di blog DMS360. Oleh sebab itulah saya membuat keputusan untuk terus mengambil servis beliau.

Dan sekarang beliau menguruskan pertukaran design blog personal saya pula di sini.

Untuk blog ni, saya berhasrat untuk fokus kepada kisah peribadi, bagaimana saya menjadi surirumah, blogger dan berniaga dari rumah sambil membesarkan anak-anak.

Cabarannya amat besar. Dari kosong ilmu tentang berniaga online. Sebagai pelajar master lagi di UMP. Dan sepanjang masa tu, mengandung dan melahirkan 3 orang anak. Buat bisnes online lagi bagi membantu suami.

Banyak betul kisahnya.

Insha Allah, walaupun lewat waktu berkongsi. Saya berharap agar saya dapat kongsikan juga kisah saya bersama pembaca sekalian.

Jom berkenalan dengan saya. Janganlah segan-segan. Hehe. Saya tak makan orang tau.


Catat Ulasan

0 Ulasan