Tuesday, August 22, 2017

Tips Segarkan Badan

Publish on : Tuesday, August 22, 2017 There is : 0 Comments Labels : , , , , , ,

==========
TIPS SEGARKAN BADAN
==========

Bangun pagi setiqp untuk memulakan kembali rutin harian yang sibuk bukan mudah pada anda jika anda;

✔️Mengalami lenguh-lenguh badan selepas bangun pagi
✔️Rasa penat dan lesu kerana tidur tidak berkualiti
✔️Rasa tidak bersemangat

Cara paling mudah dan cepat untuk mengembalikan rasa segar dan bersemangat untuk meneruskan hari amda adalah dengan mandian herba. .

Tahukah anda apa itu manfaat mandian herba?

Dah tahu ni, pasti hari-hari seronok nak amalkan tahu.

Apa itu mandian herba?

Salah satu komponen amalan berpantang tradisional Melayu ialah mandian herba, iaitu mandian air rebusan herba, akar-akar kayu dan rempah.

"RAHSIA KECERGASAN WANITA DAHULU TELAH TERBONGKAR"

Kini tidak lagi menjadi rahsia apabila kami membawanya ke pintu rumah anda

Secara tradisinya, mandian herba dipercayai dapat membantu wanita-wanita:

🌿Mengembalikan tenaga
🌿Membuang angin dalam badan
🌿Menghapuskan bau
   daripada lokia (darah  
   nifas) dan rembesan lain;
🌿Merawat urat-urat yang 
   sengal
🌿 Mengatasi masalah MEROYAN ( tekanan perasaan) semasa dalam pantang
🌿 Mengeluarkan ketulan-ketulan darah nifas
🌿Tidur yg lebih lena
🌿Menghilangkan stress
🌿Menyegarkan dan mewangikan badan

Kandungan herba-herba tempatan seperti daun capa, meringan, serai wangi, sirih, balik angin, lemuni dan garam bukit. .

Kalau nak cari sendiri daun-daun ni balik rebus memang tak lah kan. . Ada Terapi Spa ni senang, rebus dan terus mandi. .

Macam tak percaya! Hanya terapi dengan ramuan herba badan rasa segar sangat. . Melegakan lenguh-lenguh urat saraf. . Memberi aura tenaga yang berpanjangan. . Tidur pun nyenyak. .


Mandian Terapi Spa hanyalah RM 19 sebunjut. Murah bukan? Anda boleh pakai sehingga 4 ke 6 kali penggunaan.

Kos pos pula RM 8 bagi Semenanjung dan RM 12 bagi Sabah dan Sarawak.

Wanita berpantang, sudah lama bersalin mahupun bujang amat disarankan mencuba mandian herba ini.

Mahu mencuba?
Whatsapp 0189100852


No comments:

Post a Comment