Friday, December 15, 2017

Jam Tangan Penanda Al Quran.

Bismillah.

Selalunya bila bercakap tentang penanda al Quran ni saya main tanda je di muka surat al Quran. Tapi yang selalu terjadi dan tak habis-habis khatam ialah apabila tanda itu hilang. Lalu saya akan bermula semula ke muka satu. Menulis di buku juga bukan option yang bagus buat masa ni kerana setiap buku adalah buku conteng anak-anak. 

Okaylah, juga kerana mama nya malas nak pergi cari buku dan geledah pen pula. Jadi, alhamdulillah sejak ada Jam Tangan Islamik ni. Ha jam tangan solat juga nama diberi. Jam ni mempunyai pelbagai fungsi yang diperlukan sebagai seorang islam.

Nak remind korang masuknya waktu solat.
Nak cek waktu solat 5 waktu sehari termasukla Syuruk
Nak cari arah kiblat yang betul walau di mana juga anda berada juga boleh.
dan paling saya suka, boleh tulis nama pada jam. RARE kan?


Dah tu, apa pula penanda ni, haa jangan terkejut. Jam tangan solat ini dilengkapi dengan fungsi penanda al quran. Ada surah-surah dan no ayat. Jadi kali ni anda tidak perlu lagi sibuk melipat bucu Quran atau sibuk stress cari mana pen pulak.. (sayalah tu.. haha)

Ada jam ni, macam-macam fungsi ada kan? alhamdulillah



Meh tengok video kita


Jika anda nak tahu lebih lanjut tentang jam tangan solat ni, boleh lah layari


Jam Tangan Solat Azan dan Auto Kiblat
http://bit.do/jamtanganazan


Nota: Sekarang tengah sale kay
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
NEXT ARTICLE Next Post
PREVIOUS ARTICLE Previous Post
 

Delivered by FeedBurner