Feedback Pelanggan Jam Azan Digital Buruj Quran

Bismillah

Sejak Jam Azan Buruj Quran dilancarkan. Alhamdulillah, sambutan sangat menggalakkan. Walaupun banyak permintaan nak tambah itu ini tetapi kami tidak dapat memenuhi permintaan baru buat masa ini kerana stok telah dikeluarkan. Insha Allah kita akan cuba menambah baik produk Jam Azan Buruj Quran ini di masa hadapan :)



Selalunya bila saya google atau terjumpa Jam Azan ni hanya ada satu jenis iaitu jenis seperti frame dan kita pernah lihat ianya digantung di masjid dan surau. Size frame yang besar dan berat namun ada size yang boleh diletakkan di rumah kediaman kita juga. Namun harganya agak mahal dan mungkin tidak semua orang mampu untuk miliki. Oleh sebab itu, saya mengesyorkan kepada kalian produk jam pertama di Malaysia yang seakan serupa dengan Jam Azan Dinding sedia ada namun lebih kecil, ringan malah siap boleh dibawa ke mana sahaja. Anda hanya perlu pakai bateri AA atau pun plug in sahaja.

Mudah pun mudah kan?

Mari kita berkenalan dengan si kecil ini. Jam Azan Digital ini diberi nama Buruj Quran.


Buruj Quran ni ada 8 jenis suara azan untuk ada pilih tahu. 






Remote control dari jauh juga ada disediakan. Anda boleh kuatkan suara atau mulakan bacaan alunan AlQuran di rumah anda atau di tempat kerja. Insha Allah di tempat kerja suaranya kuat juga

Apa Kata Pelanggan Buruj Quran?











Berita Baik!


Kami sedang mengadakan promosi bagi Jam Azan Buruj Quran
SEPANJANG RAMADHAN


Harga Asal RM489
Harga Super Deal Ramadhan 


RM269 SAHAJA!!


Percuma Postage Seluruh Malaysia!



Miliki Jam Azan Buruj Quran hari ini


atau


Whatsapp admin +6018-9100 852
Whatsapp admin +6018-9100 852
Whatsapp admin +6018-9100 852

0 Comments