Berkongsi kisah kehidupan sebagai suri dan pada masa sama, berniaga untuk bantu keluarga. Suka sharing berkaitan online marketing dan menjual produk islamik seperti jam azan untuk rumah, jam tangan azan, al quran digital dan macam-macam lagi.

Read More

Selamat Datang Ke Blog Emme Marina

Semoga Dilimpahi Rezeki dan Keberkatan Buat Semua Pembaca
Read More

Servis Facebook Page

Paling saya suka membantu sahabat semua, berjaya dalam bisnes insya Allah. Pasti berjaya
Read More

Al Quran Digital

Pembantu peribadi anda memperbetulkan bacaan, belajar tajwid dan lebih seronok mengaji. Insya Allah
Memaparkan catatan dengan label RCC Global. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label RCC Global. Papar semua catatan

9/22/2016

Terma dan Syarat Khairat Kematian Dan Kebajikan RCC


Pematuhan terhadap terma dan syarat Khairat Kematian Dan Kebajikan


Berkuatkuasa dari tarikh 1 OCT 2015 terma dan syarat bagi tuntutan Dana Khairat dan Kebajikan RCC GLOBAL (M) SDN BHD adalah seperti berikut :


Ahli atau pengedar mestilah genap 3 bulan dari tarikh pendaftaran
Penilaian akan dibuat berdasarkan pembelian peribadi paada 3 bulan berturut turut sebelum berlakunya kes kematian atau musibah.
Setiap pembelian peribadi mestilah didaftarkan (di keyin) menggunakan 'Pin No' yang diberikan terus ke ID atau Username ahli tersebut oleh stokis atau Ibupejabat RCC.Pembelian yang tidak didaftarkan atau di keyin adalah tidak sah.
Segala tuntutan dan dokumen yang telah lengkap mestilah diemailkan ke customerservicercc2u@gmail.com dalam tempoh 2 bulan dari tarikh kematian.


Permohonan yang lewat dan tidak lengkap tidak akan dilayan. 

Sila sertakan dokumen seperti sijil kematian,surat beranak,permit penguburan,salinan IC simati dan pewaris,pesuruhjaya sumpah (jika perlu),sijil nikah (untuk kes kematian suami @ isteri) serta apa apa dokumen yang boleh menyokong permohonan tersebut.

Kelayakan juga adalah untuk penama individu sahaja manakala nama yang didaftarkan atas nama syarikat tidak layak memohon.

Hanya warganegara Malaysia sahaja yang layak memohon.

Untuk penama berdaftar,jumlah belian peribadi pada bulan sebelum berlaku kematian akan di ambil kira.

Sumbangan Dana Khairat juga hanya akan disumbangkan jika berlaku kematian kepada ahli keluarga penama berdaftar seperti ibubapa kandung,pasangan (suami @ isteri) dan anak kandung SAHAJA
Jumlah sumbangan juga adalah tidak tetap dan diberikan jika terma dan syarat diatas telah dipatuhi.
Pihak syarikat juga berhak meminda terma dan syarat ini tanpa sebarang notis. Jumlah dana juga akan diambil kira dari masa ke semasa.

Sumbangan akan dicreditkan ke dalam akaun pemohon jika permohonan mereka telah diluluskan diantara 2 hingga 6 bulan (bergantung kepada permohonan dan baki dana semasa).

Setiap ahli hendaklah mematuhi terma dan syarat (rujuk didalam web) yang telah ditetapkan untuk menikmati faedah yang disediakan.Pihak syarikat juga berhak meminda terma dan syarat ini tanpa sebarang notis.




Admin Emme Marina 0189100852
Read More

10/18/2015

Jangan Guna Stevia Tanpa Jadi Ahli Rugi Tau!

Teks: Emme Marina Mohamad

Saya baru tahu sebenarnya ramai sungguh pengguna gula stevia ni di seluruh Malaysia. Stevia ni bukan ada satu brand sahaja iaitu RCC stevia tapi ada banyak. Namun setiap satu brand ini miliki kelebihan tersendiri. Begitu juga uniknya brand RCC stevia.

Rcc stevia bukan sahaja menawarkan gula stevia asli dan mempunyai pengesahan dari KKM, sokongan pengerusi Diabetes Johor, mempunyai ahli berdaftar paling ramai di Malaysia iaitu sebnyak 200k ahli. Tetapi salah seorang top management rcc stevia merupakan pengerusi SCAMA iaitu persatuan pengguna stevia di malaysia. Teruja bukan? Tambah lagi, rcc stevia menyediakan pakej keahlian yang boleh anda pilih dengan yuran yang sangat rendah iaitu RM 140 sahaja. Yup seumur hidup. Tiada yuran tahunan!

Kenapa keahlian ni diwujudkan dan apa kelebihan jadi ahli berdaftar?

Daftar ahli sbgai Pengguna tidak kira pakej mana-mana dan pembelian seterusnya rm60 (2 botol) sebotol mengandungi 10ml atau +-200 titik.. setitik mampu maniskan 200ml air..

Setiap belian ulangan anda rm60/2 botol akan dapat 10RP.. RP(reward point) konsep sama spt mesra card.. RP dikumpul tanpa had masa utk
redeem pelbagai hadiah spt.. voucher giant.. voucher petrol.. note 3.. laptop.. umrah... kereta mewah..

Hanya guna sendiri anda layak kebajikan
1. Khairat kematian pengguna yg berdaftar (ahli) rm4000 hingga rm6000

2. Khairat kematian ahli keluarga terdekat (ibu/bapa,suami/isteri& anak2) walaupun ahli keluarga bukan ahli..max rm2000

3. Tabung kebajikan jika ahli tadi..
A) berlaku kemalangan melibatkan patah
B) jikq berlaku kebakaran
C) jika berlaku bencana alam spt banjir /ribut
SUMBANGAN RM1000 HINGGA RM5000

Ini secara ringkas yang saya boleh ceritakan bagi pengguna stevia rcc. Berita baik buat semua pengguna stevia. Anda guna, anda juga dapat kelebihan lain. Jangan lupa mengesahkan pembelian tau. Klik SINI untuk ikuti tutorial nak sahkan pembelian anda. Alaaa... mudah sahaja.

Read More

8/22/2015

Nilai RM2.00

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Carian Google

Anda baca dan nilaikan. Ini bukan tulisan saya, ianya satu perbualan. Apa yang anda boleh dapat dari nilai RM2. Inilah yang saya laburkan. Mari kita sama-sama baca dan fahamkan. Nak tahu lebih lanjut? Hubungi saya di 0189100852

Nilai RM2 di RCC Family

S: Berapa ramai ahli keluarga hang???
J: 5 beradik (contoh)

S: Mak ayah ada lagi??
J: Ada

S: Suami berapa?
J: 1 jer ler bodoh.. Apa punya soalan hang ni
Allaaaa melawak pun x boleh

S: isteri ada berapa?
J: masih 1

S: anak2?
J: ada 3 (contoh)

Aku nak bagi kebajikan... Hanya rm2.00 jer
Pertama : kalau Hang jadi apa2 Spt
kemalangan(patah)
Kebakaran (rumah la bukan hang terbakaq)
Bencana alam - ribut atau banjir

Hang boleh dapat rm1000 hingga rm5000
Hanya rm2.00 ja

Kedua: Dengan rm2.00 tadi hang juga diberi sumbangan jika berlaku kematian dalam keluarga hang
Kalau hang... Waris hang dapat rm4000
Kalau berlaku ... setiap ahli keluarga hang dapat sumbangan
Mak ayah dan semua keluarga tadi setiap org rm3000 x 10 ahli keluarga = rm30,000

Aku bukan nak minta hang mati dak... Aku doakan hang dan keluarga panjang umuq murah rezeki tapi hang kena ingat bab mati ni sesaat pun dah tak boleh delay2

Mana nak caqi ooii... Kebajikan mak ayah kita Pun depa bagi
Dengan RM2.00 sehari hang juga berpeluang
✔️umrah percuma
✔️Petrol free
Dah aku x mau ceqita yg lain sat g hang kata melampau...

OK...: Cuba hang kiqa jumlah kami nak bagi... rm34,000.00 dengan sehari rm2.00 ja hang belanja brg dapur..
Kalau kiqa lagi... Sehari untuk 11 ahli keluarga ni hanya belanja
0.18 sen ja sehari... Cuba hang pikiaq kalau ada 20 ahli keluarga beqapa dit hang bayaq saqi utk kebajikan adik beqadik hang..???

Pikiaq tengok laa .. Ambik calculator tu ... Dok nganga lagi....
Hang mau whatsapp aku

Read More

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Blog Archive

Pageviews

BTemplates.com

Blogroll

About

About

Copyright © Diari Seorang Suri & Bisnesmom | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com