Berkongsi kisah kehidupan sebagai suri dan pada masa sama, berniaga untuk bantu keluarga. Suka sharing berkaitan online marketing dan menjual produk islamik seperti jam azan untuk rumah, jam tangan azan, al quran digital dan macam-macam lagi.

Read More

Selamat Datang Ke Blog Emme Marina

Semoga Dilimpahi Rezeki dan Keberkatan Buat Semua Pembaca
Read More

Servis Facebook Page

Paling saya suka membantu sahabat semua, berjaya dalam bisnes insya Allah. Pasti berjaya
Read More

Al Quran Digital

Pembantu peribadi anda memperbetulkan bacaan, belajar tajwid dan lebih seronok mengaji. Insya Allah
Memaparkan catatan dengan label catatan pengalaman bisnes gula stevia. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label catatan pengalaman bisnes gula stevia. Papar semua catatan

1/12/2016

Bisness RCC Terbaik

Teks: Emme Marina Mohamad
Foto: Koleksi Peribadi

Apa khabar semua?
Alhamdulillah.. awal tahun 2016 bermula dengan baik. Bisnes rcc stevia juga berjalan dengan lancar.

Sudah setahun menjadi ahli rcc stevia, ada juga buat bisnes dengan sharing bersama rakan-rakan dan keluarga. Tetapi tahun ini mahu pergi lebih jauh.

Di bawah pimpinan saya sudah ada 3 buah stokis rcc stevia.

Syukur.

Walaupun masih belum aktif sepenuhnya dan hanya berbisnes dari rumah tetapi kerana niat kita mahu bantu dan sedarkan lebih ramai rakyat malaysia tentang bahaya gula dan kebaikkan bertukar ke gula stevia. Allah makbulkan doa saya untuk terus berjuang di sini.

100 borang keahlian sebagai pengguna dan agen rcc stevia sudah sampai semalam. Flyers juga sudah ada.

Barang alatan dan ilmu mengenai bahaya gula, plan bisnes rcc juga sudah lengkap.

Mahu majukan diri jauh lagi.

Azam tahun ni nak tebus umrah. Hehe

Semoga dimakbulkan Allah. Aminn

Sambil bisnes stevia, sambil tebus umrah percuma.


Berminat dengan peluang bisnes rcc stevia? Jana pendapatan online atau offline. Tebus mata ganjaran secara percuma setiap tahun dan layak tuntut khairat kematian dan tabung kebajikan.

Emme Marina
WA / Tele 0189100852


Read More

1/09/2016

Bonus Pencen Rcc Stevia

Teks: Emme Marina Mohamad

Saya belum cek lagi bonus pencen saya bulan lepas. Kebiasaannya setiap awal bulan, bonus pencen akan mula masuk ke dalam akaun peribadi rcc.

Alhamdulillah, sebab walaupun saya kurang aktif sejak sambung semula belajar tahun lepas setiap bulan saya menerima bonus pencen sebagai bantuan kewangan saya buat masa ni.

Yala, sebagai surirumah saya tidak mempunyai sebarang pendapatan. Jadi berniaga online merupakan pilihan terbaik saya di samping menjaga anak-anak yang masih kecil. Setiap kali saya menerima tempahan saya akan maklumkan kepada stokis di bawah saya, iaitu Makja di Kuantan. Saya akan membuat bayaran dan Makja pula mengeposkan bagi pihak saya.

Walaupun agak kurang aktif menaja tetapi syukur, kerana sekarang saya sudah miliki 3 orang ahli yang berstatus stokis. Tanggungjawab sebagai leader harus saya kekalkan bagi memastikan stokis di bawah saya mendapat ilmu dan panduan sebaiknya.

Macam menarikkan?
In shaa Allah, walaupun anda surirumah anda pasti mampu sertai komuniti rcc stevia.

Modal hanya RM 140 sahaja dan potensi pendapatan sehingga RM 1800 sehari.

Hubungi saya bila-bila masa kalian bersedia.



Antara testimoni kejayaan pengguna rcc stevia
Hanya tukar gula dan amalkan formula kesihatan 3553.



Read More

12/25/2015

Bisnes Paling Mudah dan Paling Rendah Modal

JANGAN Buat kesilapan yg Kita tidak sedar

FOKUS Apa YG Kita Buat
Kalau org lain Boleh Kenapa Kita tidak Boleh

Atas pengalaman diri Kak Eila sendiri
Sepanjang 20 tahun dlm bidang MLM
Rcc paling mudah

1. Product keperluan setiap manusia
2. Guna sendiri pun dapat Faedah
3. Murah Pakej permulaan rm140
4. Murah maintain bulanan rm60 sahaja
5. Ringan mudah bawa Tak rosak kereta
6. Testimoni product bercambah2 hanya Dengan nawaitu Tukar Gula sahaja
7. NAK Buat duit mudah sangat kalau tau cara.. Mai belajaq


Apa lagi YG hampa cari
Segala2 nya disini
Saham dunia Dan akhirat sudah tersedia tunggu hampa Buat sahaja

Kenapa gagal Atau lemah semangat
1. Mudah terpengaruh
2. Tiada prinsip
3. Tiada kekuatan utk berjaya
4. Malas belajar
5. Malas bertanya
6. Ambik mudah semua perkara
7. Anda DAH Kaya sangat kot (Zon  selesa)
8. Takut cabar diri sendiri
9. Tak sabar (tiada perasaan tawakal pd Allah)
10. Tiada BIG Y

Jika anda tergolong dalam 10 ini
Saya nasihatkan belajar lah
Tapi kalau masih malas belajar dngn org berjaya
Saya nasihatkan juga jangan Buat apa2 bisnes... Anda Akan dapat result YG sama sahaja nanti
YG mudah kata susah
JANGAN la mimpi NAK Buat yg lain

Read More

10/18/2015

Pendaftaran Ahli Baru Stevia dan Kiraan Komisyen

Teks: Emme Marina Mohamad

Alhamdulillah, walaupun bisnes belum kencang lagi dengan stevia ni. Sebenarnya bukan tidak kencang, tapi saya yakin ilmu overload sampai saya stuck. Nak iklan berfikir. Nak buat apa-apa pun fikir panjang, sudahnya saya tidak buat apa-apa. Nampak? Seperti mentor tak rasmi saya selalu kata, Bukhari Ramli, jika sudah overload mulakan balik pada yang asas. Kadang-kadang kita tamak nak semua ilmu, sampaikan tiada satu ilmu kita praktikan kerana sudah overload hingga tangan dan otak tak sehaluan (menurut kata saya).

Alhamdulillah, sekarang saya sedang mendaftarkan ahli baru stevia. Selamat datang ya ahli baru. Semoga kita dapat manfaatkan sebaiknya gula stevia ni dalam kehidupan seharian kita. Sudahlah kita gunakan gula pasir, sudah tiba masanya kita bertukar ke gula yang lebih baik dan lebih sihat, iaitu stevia.

Saya daftarkan ahli baru di bawah saya, ID Emmeinayah dan juga ahli baru di bawah ahli-ahli saya, level keempat rasanya ni. Memandangkan beliau tiada di Malaysia buat masa ni kerana kerja, isterinya uruskan bisnes stevia bagi pihaknya, dan isterinya pula mohon saya untuk daftarkan ahli baru dibawahnya. hehe. Faham tak? Rasa macam sudah berbelit ayat saya tu. Tidak mengapalah mari lihat cara saya daftarkan ahli baru dan saya terangkan apa komisyen atau untung yang anda dapat hasil dari pendaftaran ahli baru. Belajar-belajar sikit kan esok boleh lah mahir.

ahli rcc stevia

Gambar di atas ni menunjukkan borang bagi saya isikan keterangan bagi ahli baru. Yang paling penting semasa saya isi borang online ini ialah nama penaja iaitu nama anda, nama sebenar ahli baru, nombor kad pengenalan, nombor telepon dan alamat.

Ringkasnya saya perlukan:
Nama penuh:
No telepon:
No kad pengenalan:
Alamat:

Bagi username, kita sendiri boleh cipta untuk ahli baru atau ahli baru boleh pilih untuk diri sendiri. Kebiasaan ahli atau pengguna saya yang pilihkan supaya tak memeningkan kepala ahli. Komisyen yang saya peroleh jika mendaftarkan ahli baru ialah RM35. Mungkin tidak banyak, tapi syukur alhamdulillah.

kemudian ahli kedua, ahli bagi downline saya pula. Yang ini saya tidak dapat komisyen tajaan kerana ianya bukanlah di bawah saya, jadi penaja yang menaja itulah yang akan dapat RM35. Kita hanya bantu sesama ahli =) Jika kita dapat bantu, ahli kita pun senang hati bukan? Ukhwah terjalin. Jika semasa pendaftaran ini berlaku pasangan dalam sistem rangkaian anda, in shaa Allah dapat pula RM15 daripada syarikat.

ahli rcc stevia

Daftarkan untuk saudara amri zahid, jika lihat dalam rangkaian amri sudah ada ahli, itu ialah ahli saya. disebabkan saya aktif jadi ahli-ahli di bawah saya mendapat sokongan 1 kaki di dalam rangkaian mereka. Lihat pada amri zahid, ada 2 kaki sudah dipasang, jadi untuk pendaftaran ahli pertama amri saya letakkan pada sebelah kiri Munzir Hamzah. Dengan cara itu, dapatlah saudara amri kita komisyen pasangan iaitu sebanyak RM15. Kesimpulannya untuk saudara amri, beliau mendapat komisyen sebanyak RM35 untuk tajaan dan RM15 pula bagi komisyen pasangan menjadikan jumlah komisyen pada hari ini sebanyak RM35 + RM15 iaitu RM50. Selesai sudah kerja saya buat hari ini. Bolehlah keluarkan duit di akaun sebab hari ahad ialah hari pengeluaran di akaun rcc. =) Alhamdulillah.

Berminat nak jadi ahli stevia?atau pun berminat untuk menjana pendapatan sekaligus. Bolehla hubungi saya di wassap 018-9100852. Jangan segan-segan. Kita sama-sama dalam bisnes ni. In shaa Allah saya akan bimbing anda sebaiknya. Amin
Read More

9/18/2015

3 Pakej Keahlian Royal Sweetener Stevia RCC

Jika anda berminat untuk menjadi ahli gula stevia, sama ada pengguna sahaja atau bagi tujuan agen jualan/ pemasaran termasuklah menjadi stokis. Ada beberapa syarat yang perlu anda ketahui.

Syarat menjadi ahli gula stevia

1. Berumur 18 tahun ke atas
2. Warganegara Malaysia
3. Mempunyai kad pengenalan
4. Boleh membuka akaun bank (jika ingin membuat pengeluaran komisyen jualan


3 pakej keahlian yang syarikat sediakan

- Silver RM 140 akan dapat 3 botol gula stevia
- Gold RM 420 akan dapat 9 botol gula stevia
- Platinum RM 980 akan dapat 21 botol gula stevia

Kesan pilihan pakej terhadap potensi income anda

- Silver maksima potensi sehari RM 1,800
- Gold maksima potensi sehari RM 5,400
- Platinum maksima potensi sehari RM 12,600

Sudah pun membuat pilihan anda?

Hubungi saya Emme Marina bagi mendaftar keahlian anda supaya anda layak menerima pelbagai faedah kumpulan yang telah kami sediakan.


Hubungi saya di tel/ whatsapp 018-9100852 atau emel: emmemarinamhd@gmail.com








Hashtag: #royalsweetenerstevia #merawatkencingmanis #gulatanpakalori #gulasihatstevia #rccstevia #emmemarinamohamad #gulatanpalemak #gulatanpakolestrol #pengedaragulasteviadiperlukan #janapendapatandarirumah #bekerjadarirumah #usahawangulastevia
Read More

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Categories

Blog Archive

Pageviews

BTemplates.com

Blogroll

About

About

Copyright © Diari Seorang Suri & Bisnesmom | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com