RM2 Sehari untuk Kebajikan Anda Bersama Gula Stevia

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: RCC Global

Assalamualaikum

S: Adakah tuan tahu Nilai RM2.... Utk sehari
J: macam mana tu?

S: Berapa ramai ahli keluarga tuan?
J: 5 beradik (contoh)

S: Mak ayah ada lagi ke tuan?
J: Ada

S: isteri ada berapa tuan?
J: masih 1

S: anak2 tuan?
J: ada 3 (contoh)

Saya nak bagi kebajikan...
Dengan hanya RM2 sahaja sehari

Pertama
kalau tuan berlaku musibah Spt
kemalangan (patah)
Kebakaran (rumah)
Bencana alam - Spt ribut atau banjir
Tuan layak terima sumbangan rm1000 hingga rm5000
Hanya rm2.00 ja sehari

Kedua
Dengan rm2.00 tadi juga tuan layak diberi sumbangan khairat kematian
jika berlaku kematian dalam keluarga tuan
Contoh jika tuan sebagai penama yang berdaftar meninggal dunia... Waris tuan layak terima rm4000
Tetapi jika kematian itu berlaku pada setiap ahli keluarga tuan.. Seperti Mak ayah dan semua keluarga tadi
Tuan layak claim sumbangan
setiap org rm3000 x 10 ahli keluarga = jumlah khairat melindungi ahli keluarga tuan sebanyak rm30,000

Maaf ye tuan kita tak minta semua ini malahan kita sentiasa doakan tuan dan keluarga tuan panjang umur murah rezeki tetapi lebih baiknya kita beringat bab-bab kematian ni sesaat pun dah tak boleh delay-delay

Satu-satunya syarikat yang menjaga Kebajikan mak ayah kita dan keluarga kita
Dengan RM2.00 sehari tuan juga berpeluang
✔️umrah percuma
✔️Petrol free
Dan banyak lagi.....

Cuba tuan kira jumlah syarikat kami sediakan utk keluarga tuan ... rm34,000.00 dengan sehari rm2.00 sahaja apa yg tuan perlu buat belanja brg dapur..

Kalau kita kira balik... Sehari untuk 11 ahli keluarga ni tuan hanya belanja RM0.18 sen sahaja sehari... Cuba tuan fikirkan kalau ada 20 ahli keluarga berapa RM tuan belanja sehari utk kebajikan ahli keluarga tuan..

Cuba tuan/puan fikirkan adakah ini dapat bantu keluarga tuan dan masyarakat Malaysia terutamanya orang kita?

Jika tuan/puan berminat boleh whatsapp saya 0189100852


Masih Ragu-Ragu untuk Memiliki Gula Stevia? Mari Bandingkan Harga Kami dan Kebajikan Bersama Kami

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: RCC Global

Bagaimana membandingkan nilai wang anda apabila anda nak beli stevia.

Brand A rm 50 sebotol - jenama tidak diketahui
Brand B rm 75 sebotol - jenama popular
Brand RCC - rm 30 sebotol utk ahli - ada khairat kematian perlindungan bencana kemalangan serta komisyen, royality dan reedem point.

Bagaimana bijaknya anda membelanjakan wang anda dengan sesuatu yang bermakna untuk diri dan keluarga anda dalam jangkamasa panjang

Kerana RCC bukan saja melindungi anda, malahan ahli keluarga terdekat. Jadi mengapa masih tak nampak kelebihan menjadi ahli RCC ?? Petimbangkan segera dan buat keputusan.

Tanya saya tentang pakej ahli

Hubungi saya
Email: emmemarinamhd@gmail.com
No tel: 0189100852
Facebook: Emme Marina Mohamad

Sudahkah Anda Bertukar ke Gula Sihat Stevia?

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Rakan-rakan RCC

Sudahkah rakan-rakan saya ni bertukar ke gula sihat stevia?
Selama ni kita tidak pernah diberikan pendedahan tentang gula sihat, yang tahu cuma gula pasir
Rupanya bila dah besar kita dapat tahu gula pasir ni tidak mengandungi sebarang zat malah tidak sihat sama sekali

Tiap-tiap bulan pulak tu kita beli berulang-ulang gula pasir
Tapi pernah ke anda dengar ada orang yang bertambah sihat walafiat selepas amalkan gula pasir ini?
Tidak pernah pula saya dengar tetapi malangnya akibat gula pasir ini apa yang kita sering dengar?
Penyakit kencing manis semakin kronik, kanak-kanak, remaja semakin ramai menjadi penghidap kencing manis
Masalah obesiti juga semakin berleluasa

Oleh itu, saya menyeru pada rakan-rakan saya sekalian, pembaca tersayang
Marilah kita bertukar ke gula sihat stevia
Saya jamin ianya sihat seperti kajian-kajian telah buktikan kerana gula sihat stevia ini mengandungi nilai perubatan
Ianya sihat kerana tiada lemak, tiada kolestrol, tiada kalori
Paling menarik ialah ianya tidak akan tinggal di dalam darah kita ataupub menaikkan bacaan gula seperti yang gula pasir lakukan
Berbeza sekali.

Ada lagi saya nak kongsikan
Dengan menjadi ahli gula sihat stevia ini, rakan-rakan bakal mendapat pelbagai faedah antaranya khairat kematian, tabung kebajikan, mengumpul mata ganjaran dan tiada tarikh lupus.
Saya nak tanyalah pada rakan-rakan
Ada ke tokei gula pasir ni cover jika anda terjadi apa-apa?
Contohnya bagi anda khairat kematian ke, tabung kebajikkan ke, dpt kumpul mata ganjaran buat umrah ke seperti yang tokei gula sihat stevia buat?

Ada?
Tiada kan?

Yang ada, menambahkan kos bila terkena kencing manis, bertambah gemok, darah tinggi & macam-macam penyakit kronik.

Mari hubungi saya untuk tahu lebih lanjut

#sayapencetusgulasihat #gulasihat

Wassap 0189100852




Nilai RM2.00

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Carian Google

Anda baca dan nilaikan. Ini bukan tulisan saya, ianya satu perbualan. Apa yang anda boleh dapat dari nilai RM2. Inilah yang saya laburkan. Mari kita sama-sama baca dan fahamkan. Nak tahu lebih lanjut? Hubungi saya di 0189100852

Nilai RM2 di RCC Family

S: Berapa ramai ahli keluarga hang???
J: 5 beradik (contoh)

S: Mak ayah ada lagi??
J: Ada

S: Suami berapa?
J: 1 jer ler bodoh.. Apa punya soalan hang ni
Allaaaa melawak pun x boleh

S: isteri ada berapa?
J: masih 1

S: anak2?
J: ada 3 (contoh)

Aku nak bagi kebajikan... Hanya rm2.00 jer
Pertama : kalau Hang jadi apa2 Spt
kemalangan(patah)
Kebakaran (rumah la bukan hang terbakaq)
Bencana alam - ribut atau banjir

Hang boleh dapat rm1000 hingga rm5000
Hanya rm2.00 ja

Kedua: Dengan rm2.00 tadi hang juga diberi sumbangan jika berlaku kematian dalam keluarga hang
Kalau hang... Waris hang dapat rm4000
Kalau berlaku ... setiap ahli keluarga hang dapat sumbangan
Mak ayah dan semua keluarga tadi setiap org rm3000 x 10 ahli keluarga = rm30,000

Aku bukan nak minta hang mati dak... Aku doakan hang dan keluarga panjang umuq murah rezeki tapi hang kena ingat bab mati ni sesaat pun dah tak boleh delay2

Mana nak caqi ooii... Kebajikan mak ayah kita Pun depa bagi
Dengan RM2.00 sehari hang juga berpeluang
✔️umrah percuma
✔️Petrol free
Dah aku x mau ceqita yg lain sat g hang kata melampau...

OK...: Cuba hang kiqa jumlah kami nak bagi... rm34,000.00 dengan sehari rm2.00 ja hang belanja brg dapur..
Kalau kiqa lagi... Sehari untuk 11 ahli keluarga ni hanya belanja
0.18 sen ja sehari... Cuba hang pikiaq kalau ada 20 ahli keluarga beqapa dit hang bayaq saqi utk kebajikan adik beqadik hang..???

Pikiaq tengok laa .. Ambik calculator tu ... Dok nganga lagi....
Hang mau whatsapp aku

9 Jalan Keluar dari Belenggu Masalah

Teks: Emme Marina Mohamad

BAGAIMANA MAHU KELUAR DARI MASALAH ?

Setiap orang, asalkan namanya manusia dan makhluk, hidupnya itu sendiri adalah ujian.
Masalah adalah sebahagian bentuk ujian untuk mematangkan dan menambah iman kita pada Allah swt.


Orang berniaga apatah lagi. Ujian lebih besar dan lebih berat untuk dihadapi. Itu pakej kekayaan dan kebahagiaan. Percayakah, semua orang termasuk saya juga melaluinya.


Ujian bagi setiap orang ini pelbagai rupa. Cuma, masalah paling besar ialah kita buntu, stress dan terlalu melayan masalah. Bagaimana boleh keluar ?


1. Bersyukur setiap pagi, kita masih dihidupkan bagi teruskan perjuangan.
2. Redho setiap hari, bahawa itulah situasi yang kita harus tempuhi. Bukan pilihan kita, tapi pasti ada hikmah.
3. Never blame others. Usah menuding jari lagi. Bekajar untuk merenung jauh dalam diri sendiri. Mengapa aku diuji ?
4. Sabar dan Solat. Cari ketenangan di Masjid dan atas sejadah. Tuhan rindu untuk dengar rintihan dan rayuan kita.
5. Berpuasa, apabila berpuasa, kita secara automatik mendidik diri menjadi hamba yang lebih tenang dan lapang.
6. Banyakkan bersedekah. Memberi tidak semestinya wang. Apa sahaja alatnya tidak penting, tetapi sejauh mana kepercayaan kita dan keyakinan dalam setiap sedekah kita.
7. Memaafkan semua orang. Buang ego jauh-jauh, usah rasa besar dan mahu menang lagi. Tiada guna jaguh tetapi jiwa tidak tenteram. Muhasabah diri setiap masa.
8. Tawakal, serah segalanya bulat bulat kepada Allah swt. Hanya dia tempat kita meminta pertolongan dan bergantung harap. Bulatkan hati selepas puas berusaha.
9. Sucikan harta dengan Zakat. Kita terlalu diajar tentang simpanan menuju kekayaan. Kita dipaku otak dengan cerita Asb, Emas, Fix Deposit dan sebagainya. Bagaimana kalau kita belajar menghayati erti besar sebalik kewajipan berzakat ?


Percayalah, Tuhan tidak akan uji kita diluar kemampuan kita. Dia mahu jentik minda dan jiwa kita, supaya sedar bahawa semuanya dari Dia. Tiada apa pun yang kita punya. Kita hanya penumpang, yang diuji di atas dunia nan sementara.


Masih terasa penat dan resah ? Itu bukan tanda masalah kita besar, tetapi tandanya jiwa kita masih kosong. Orang bisnes, carilah damai di hati. InshaAllah, kekayaan-kebahagiaan-keberkatan terus mendekati.



Salam Kejayaan penuh Berkat.
Salam Sayang jangan bimbang.
Saudagar Jalanan Berkongsi Inspirasi.