Khairat Kematian Bagi Ahli Berdaftar RCC Stevia

Teks: Emme Marina Mohamad

Setiap warga Malaysia yang telah berdaftar sebagai ahli stevia, RCC stevia mempunyai akauan bagi khairat kematian tau. Pastikan apa yang stokis atau agen anda beritahu anda hal ini.

Dana khairat kematian dibayar mengikut berapa set pembelian untuk ahli berdaftar dalam bulan yang sama.

Jika ahli meninggal, waris layak dapat :
*rm4k (jika maintain 1 set)
*rm5k (jika maintain 2 set)
*rm6k (jika maintain 3 set)

Jika ahli keluarga terdekat meninggal,(ayah/ibu,suami/isteri &anak2, ahli layak dpt :
Max rm2k

Tarikh aktif tabung khairat kematian dan kebajikan aktif adalah selepas 3 bulan mendaftar menjadi ahli rcc..

Jika ada berlaku kematian, syarikat akan semak rekod pembelian 3 bulan berturut-turut sebelum kematian..

Cth:
Jika kematian ahli berlaku bulan Mei, syarikat akan lihat, brapa set belian maintain pada 3 bulan sebelum ..
jika ahli buat belian maintain sebanyak 3 set setiap bulan , maka syarikat  akan bayar rm6k jika ahli berdaftar meninggal dan jika ahli kluarga trdekat mninggal tidak kira brapa set maintain byran tetap max rm2k..

Set maintain boleh dibeli di mana-mana stokis berhampiran..senarai stokis boleh tgk kt web rcc- www.rcc2u.com...pastikan stokis bg pin no..pin ni penting utk pngesahan pmbelian anda utk bulan tersebut.. rujuk SINI untuk tutorial pengesahan no pin anda ya.

Mungkin nilai yang syarikat berikan itu tidak besar seperti syarikat insurans tetapi seperti saya dan pengguna stevia yang lain, kita guna stevia ni setiap hari kerana ianya adalah sejenis gula. Kita beli gula setiap kali ianya kehabisan, cuma tambahan kita cuma perlu mengesahkan pembelian di akaun rcc peribadi kita sendiri dan automatik kita layak claim khairat kematian apabila berlaku kematian.

Untuk jadi ahli berdaftar stevia, atau ingin kemukakan sebarang soalan. Boleh hubungi saya di wassap 018-9100852 untuk respond yang pantas ya. In shaa Allah.

Catat Ulasan

0 Ulasan