Thursday, April 19, 2018

Rezeki Kongsi Bersama, Kelas Shopee Team DMS

Publish on : Thursday, April 19, 2018 There is : 0 Comments Labels : ,

Bismillah

Mulanya bersendirian, kini berjemaah ajak anak-anak buah sertai berniaga di Shopee. Rezeki ni bukan rezeki saya seorang, rezeki ni untuk mereka juga. 

Shopee sememangnya persaingan yang sengit sesama peniaga tetapi ianya medium yang terbaik untuk dicuba. Shopee bukan sahaja percuma untuk kita peniaga tetapi menawarkan pelbagai keistimewaan seperti rebate postage, program free shipping, boost dan pelbagai lagi. 

Manalah tahu rezeki tu ada. Yang penting ada mulakan langkah dahulu. 

Jika nak mula belajar sendiri, boleh baca di entri saya yang lepas

http://www.emmemarina.com/2018/03/mula-berniaga-di-shopee-part-1.html

Nak sertai bisnes DMS?

Whatsapp 0189100852
Read More...

Wednesday, April 18, 2018

Rahsia Kecergasan Wanita Bekerjaya!

Publish on : Wednesday, April 18, 2018 There is : 0 Comments Labels :
Bismillah

Assalamualaikum... 

Adakah kalian mengalami apa yang kebanyakkan wanita alami?

Ada yang bangun pagi-pagi pijak ja lantai sakit tumit dan tapak kaki. . Berdenyut. . Seksa kan. . 

Balik kerja pulak badan jadi letih lesu, lenguh dan sengal badan. . Mana nak kemas rumah lagi, nak masak untuk keluarga lagi, nak tengok pelajaran anak lagi. . 

Jangan risau, set combo rawatan spa dirumah akan membantu anda wanita-wanita memulihkan kembali tenaga dan memberi kelegaan kepada badan anda. . 

Selepas pulang kerja hanya perlu bakarkan batu atau rebus herba Terapi Feminin dan lakukan bertangas selama 15minit. . Rehatkan diri selamat 10 minit sambil rebus herba Terapi Spa dan mandi bilasan akhir. . Rebus juga Tungku Batu Herba (rebus dalam plastik tebal) dan tuam-tuamkan tapak kaki dan bahagian badan yg sakit. . 

Cukup luangkan masa selama 1 jam untuk memanjakan diri anda di rumah tanpa perlu ke spa. . 

Kemudian boleh teruskan membuat kerja-kerja rumah tanpa sakit-sakit badan lagi. . Malah anda akan rasa lebih cergas dan bertenaga untuk menyambung tugas-tugas di rumah. . 

Tawaran Set Combo berharga RM 130.00
Postage : RM 10 sem/ RM12 ss. . 

Kandungan set:
1. Terapi Spa (herba mandian/sauna) RM19
2. Terapi Feminin (herba tangas) RM45
3. Tungku Batu Herba RM70




Hubungi kami segera untuk kami sediakan tempahan anda sepantas mungkin sebelum stok kami habis. 

Whatsapp 
0189100852
Read More...

Apabila Tersalah Makan Makanan Berangin

Publish on : Wednesday, April 18, 2018 There is : 0 Comments Labels :
Bismillah. . 
.
Salah makan sikit sakit urat, salah makan sikit badan berangin, sendawa tak henti-henti salah makan sikit badan jadi seram sejuk. . Nak demam tak demam. . 
Kita memang duk jaga makan, tapi kadang-kadang terbabas jugak lah kan tengok hidangan yg menyelerakan. . 
Antara makanan-makanan yg mendatangkan angin dalam badan;

Cuka, terung, kubis, kacang panjang, labu, dokong, laksa. . 
.
Jangan risau. . Mandilah herba. . Lepas tu ambil tungku herba yg dah dipanaskan dan tuam seluruh badan. . Sedap ja rasa suam2 di badan. . In Sha Allah sihat, cergas, kencang sepanjang hari. . 😊
Ingat herba, ingat Terapi Spa 




#terapispa
#tungkuherba
#libospa

Read More...

Tungku Batu Berherba Batu Sungai Untuk Ibu Bersalin

Publish on : Wednesday, April 18, 2018 There is : 0 Comments Labels :
#ideatungkuherba

TUNGKU BATU HERBA.

Tungku batu berherba sangat sesuai digunakan ibu bersalin secara operate.. (Juga kepada ibu2 yg tak suka guna tungku besi yg berat)

Kelebihan penggunaan:

✔️Menanam semula akar peranakan yg tercabut kerana bersalin (mudah turun & terselit)
✔️Membuang angin, lemak, air & darah kotor
✔️Mengempiskan perut/ mencantikkan bentuk badan
✔️Menghilangkan bisa-bisa pada kaki, badan & melancarkan peredaran darah
✔️Melancarkan darah/ susu
✔️Menghilangkan stress

Cara penggunaan :
=========================
Cara 1
Panaskan tungku ini dalam microwave selama 3 minit dan boleh bertungku

Cara 2
Sekiranya tiada microwave, boleh masukkan tungku herba ini ke dalam rice cooker dan panaskan

Cara 3
Kukus/ rebus tungku ini sehingga panas. Pastikan dimasukkan ke dalam plastik untuk mengelakkan terkena air. Simpan dan keringkan tungku ini untuk jangka masa panjang.

Ramuan :
========
-serai wangi
-daun pecah angin
-mengkudu kering
-limau purut
-garam bukit
-batu sungai

BERAT : 700gm

MYR70
Postage:
SM - MYR8
SS - MYR12





Read More...