Pendapatan Mingguan Stevia Cecah 5 Angka Seminggu

Wah. Teruja saya dibuatnya apabila tengok saudara rcc kita Encik Shahubra ni peroleh pendapatan dengan hanya jadi agen stevia sampai 5 angka tahu. Usaha, kerajinan dan pastinya jangan ada rasa malu. Kalau malu kene jadi macam sayalah. Buat online. Duk diam-diam belakang tabir sambil posting entri blog ni.

Rcc stevia bukanlah MLM. Tetapi ianya mempunyai akta jualan langsung di mana kita boleh membuat networking dan melebarkan sayap jaringan kita apabila sah menjadi agen rcc stevia. Beza saya dan Encik Shahubra ialah beliau menjalankan networking secara offline. Berjumpa prospek dan marketing plan pemasaran terus, kerana itulah networking encik shahubra berjalan pantas. Kerana tindakannya yang cepat dan terus berjumpa prospek.

Manakala saya melakukan bisnes stevia secara online dan tidak bertemu mana-mana prospek, jadinya pergerakan kumpulan agak perlahan namun tetap miliki hasil yang alhamdulillah bagi saya. Kena usaha lagi ya? Hehe. Takpe rezeki itu dari Allah. Jika kita teruskan usaha, pasti akan ada rezekinya. Tidak bermakna buat online itu tak boleh berjaya tetapi mungkin agak lambat kerana online dan offline modusnya berbeza. Bila buat offline, kekuatan kepercayaan lebih kuat. Jadi bagi anda yang ingin kejayaan pantas boleh terus buat offline. Jangan risau, kita ada kelas bimbingan, kelas mingguan, seminar-seminar serta training khas dari ceo marketing sendiri tahu. Tidaklah anda keseorangan. In shaa Allah, saya boleh bantu anda capai impian yang anda inginkan. Dan keluar dari kemelut masalah kewangan yang anda hadapi.

Ingin tahu lebih lanjut bagaimana anda boleh jadi agen rcc stevia? Boleh hubungi saya wassap 018-9100852

Catat Ulasan

0 Ulasan