Percuma Isi Minyak Petronas Dengan Jadi Agen RCC Stevia

Teks: Emme Marina Mohamad
Foto: RCC

Tahun lepas lagi dah diwar-warkan tentang isi minyak percuma ni. Masa tu kad sudah ada untuk kami preview tetapi belum secara official. Lama penantian kami akhirnya tahun ini, 2016, keluar pun redeem untuk isi minyak percuma di petronas. Ha, bukan isi minyak sahaja tahu tetapi boleh gunakan kad privilage tersebut untuk shopping di kedai Mesra, petronas.

Teruja sangat kan?

Sambil kita promote kebaikkan stevia, sambil kita buat bisnes rcc stevia. Sambil kumpul mata point secara percuma dan point ini boleh dikeluarkan atau redeem untuk privilege card bagi petronas setiap bulan.

Mari tengok reaksi seronoknya semua agen-agen sah rcc stevia. Selama ini kita buat macam-macam bisnes di luar sana, kita keluarkan modal. Ada yang modal tinggi sampai beribu ada yang sampai berhutang. Hanya untuk modal rolling balik tanpa sebarang faedah. Anda dapat untung bersih, dan sentiasa harus besarkan modal untuk keuntungan yang lebih tinggi.





Tetapi!

Di RCC, hanya bermodalkan RM140 sahaja, dapat balik modal setelah terjual 4 kotak atau 3 botol stevia tanpa perlu rolling modal lagi. Kemudian anda promote sahaja, share kepada rakan-rakan, keluarga atau sesiapa sahaja anda mahukan. Sama ada promote produk rcc stevia atau pun ajak rakan buat bisnes sama-sama. Modalnya RM140 sahaja, tetapi mampu memberi anda income sehingga RM 1800 sehari.

Kemudian dengan keuntungan bersih itu, anda dapat lagi kumpul mata ganjaran dan boleh redeem macam-macam benda termasuklah pergi umrah. Lain macam na bisnes rcc ni.

Selain itu lagi, kebajikan diri kita sebagai ahli jangan tinggal.

Layak dapat khairat kematian ahli - RM 4,000 hingga RM 6,000. Keluarga RM 2,000
Layak dapat tabung kebajikan jika berlaku musibah seperti kebakaran, bencana alam, kemalanagan dari RM 1,000 hingga RM 5,000.


Apa lagi anda fikirkan?
Mahu bisnes dengan modal paling mampu milik?
Penuh dengan kebajikan dan kelebihan sebagai ahli
Maka bisnes rcc stevialah pilihan terbaik anda.


Hubungi saya
Emme Marina Mohamad
Whatsapp/Telegram 0189100852

0 Comments