Sunday, March 27, 2016

Jerawat Akibat Hormon

Teks: Emme Marina Mohamad

J.E.R.A.W.A.T - JERAWAT

Pernahkah anda diserang jerawat atau memang sudah menghadapi masalah jerawat?

Tersiksa bukan?

Rasa tidak selesa apabila memegang wajah sendiri. Tidak yakin pada diri sendiri apabila ditenung orang lain. Dan sentiasa merasa rendah diri.

Inilah yang terjadi pada diri saya minggu ini dan sejak bersalin anak ketiga. Setiap kali waktu abc datang, pasti akan timbul jerawat kecil yang amat mengganggu diri saya.

Saya sebenarnya sangat jarang timbul jerawat. Jadi walaupun sebutir dua yang timbul ianya dirasakan tidak selesa. Pegang pipi sendiri terasa ketulannya. Dan minggu ini, bukan 2 tau, tetapi lebih dari 5 biji jerawat saya kena.

Huh.

Stress saya dibuatnya.

Mujur ada stevia sebagai mengecut jerawat. Itupun saya baru sahaja sapukan yang stevia pekat di muka hari ini. Selama ini, saya gunakan campuran serum ekstrak mawar dan camporan air stevia. Tetapi muka masih terasa berminyak. Jadi, sebentar tadi terus titiskan stevia. Haraplah jerawat cepat hilang dan parut jerawat itu sekali.


Mesti rasa tidak percayakan macam mana pula stevia boleh kecutkan jerawat sekaligus bantu hapuskan parut jerawat. Mari saya kongsikan testimoni pengguna-pengguna stevia untuk kecantikan wajah mereka.


Jom dapatkan gula stevia
Menggantikan gula pasir

hubungi saya
Emme Marina
0189100852


No comments:

Post a Comment