Friday, March 11, 2016

Motivasi Khas Buat Semua Peniaga Online. Anda Boleh!

Publish on : Friday, March 11, 2016 There is : 0 Comments Labels : , , , , ,

Mohd Syahril with Siti Sarimah.
1 hr · Kampong Pasir Simpul, Malaysia ·
"Abg.. saya give up la. Saya meniaga online, tapi takde siapa pun nak beli.."
"Berapa lama dah meniaga?"
"Seminggu dah bang..."
(Kata seorang gadis dengan nada yang sayu)
.
Pesanan abg :
Dik...kau bukan Neelofa, sekali promote seribu orang nak beli. Kena ambik masa nak bagi orang percayakan kita.
Sekurang-kurangnya 3 BULAN
.
Saya pun kalau nak beli online, hanya kat orang yang saya percaya je
.
Customer pulak macam-macam ragam. Antaranya:
✔Ada yang tanya sekali, terus beli..
✔Ada yang tanya 18 kali tak beli2..
✔Ada yang pm tanya harga, terus keras kejung..
✔Ada yang mintak no akaun, 10 bulan lepas tu baru bank in
.
Ingat senang ke orang nak suka² bagi duit kat kita?
Ingat senang ke nak meniaga hari2 duit masuk dalam akaun?
Tak senang! Tapi tak mustahil..
Rezeki datang dari Allah
Yang penting kita Berusaha
Dan jujur..


No comments:

Post a Comment