Dah Dapatkan Jam Tangan Azan Solat dan Kompas Kiblat?

Bismillah

Hari tu saya pakai jam tangan Azan Buruj Ramadhan, selepas tu anak asyik mengendeng je jeles mama pakai jam pink siap ada waktu solat.. Bila masuk sahaja waktu solat, akan berbunyilah alarm yang saya dah setkan. Jam tangan Azan ni sebenarnya bukanlah berbunyi azan.. tidak...

Saya yakin kalau jam tangan ada suara konfirmlah jam ni takkan dapat harga serendah RM145 ye kan? Cuba anda bezakan handphone smartphone vs handphone ala-ala nokia 3310 tu. kan ibarat langit dan bumi harganya. Begitu jugalah jam tangan. Buat masa ni, tiada lagi setahu saya jam tangan digital yang mengeluarkan audio atau suara untuk aplikasi alarm.

Jadi bagaimana sebenarnya fungsi jam tangan azan solat ni?

Okay, jam solat ni kita boleh setting untuk nak ada alarm solat atau tidak. Bila kita ONkan fungsi tersebut, kita boleh pilih pula waktu solat mana satu kita nak ada fungsi alarm. Dari subuh, zuhur, asar, maghrib atau isyak atau nak setkan kesemua sekali ada fungsi alarm. Jika kita tak setkan, bila masuknya waktu solat, alarm reminder waktu azan tu tak berbunyilah. Hanya akan ada display sahaja pada paparan skrin jam tersebut.


Kita sudah ada 5 jenis model jam tangan azan solat dan kompas kiblat. Jom kita tengok. Untuk bulan Julai ni model Harameen sahaja yang ada promosi besar-besaran tahu. Rugi tak grab sementara harga tengah sale.



Harga


Buruj Exclusive RM289 (Offer RM249)


Buruj Ramadhan RM249 (Offer RM189)


HA 6506 (Offer Julai RM145)


HA 6508 (Offer Julai RM215)


HA 6509 (Offer Julai RM185)


Menarikkan?

Saya sendiri masa terjumpa jam ni. Terus pasang niat nak ada 1 tuk diri sendiri dan suami. Gigih sat kumpul duit pastu order tuk diri sendiri dan suami. Tuk suami saya hadiahkan Buruj Exclusive dan saya ketika itu, Buruj Ramadhan. Disebabkan dah hadiahkan pada kakak (8 tahun)... Saya sekarang pakai HA 6506 kaler turqoise. Alhamdulillah, sekarang tengah sale sangat HA 6506 ni. dapatlah saya grab 1. Memang dah lama nak warna turqoise ni. rare skit kalernya. Paling penting fungsi jam tip top. Masya Allah. Semoga kita dapat perbaiki waktu solat kita dengan lebih baik... Aamin

Nak tempah?
Whatsapp saya di 018-9100 852

Catat Ulasan

0 Ulasan