Testimoni - Kanser Payudara Semakin Pulih selepas Mengamalkan Gula Stevia

Alhamdulillah.

Kami terima satu testimoni dari pengguna gula stevia (gula sihat). Seperti yang kalian tahu, gula stevia merupakan gula yang diproses daripada ekstrak pati pokok stevia rebaudiana. Gula stevia ini mempunyai sifat berlawanan daripada gula putih atau dikenali sebagai racun putih.


Untuk pengetahuan semua, gula putih@pasir@glukos ini merupakan makanan kepada sel kanser. Oleh kerana itu, pengamalan berlebihan terhadap kemanisan gula putih amat merbahaya dan memudaratkan kesihatan. Malah jika diamalkan oleh pesakit-pesakit kanser ianya mampu merebakkan lagi penyakit kanser tersebut. Mungkin selama ini kita terlepas pandang, namun kajian telah berjaya membuktikan perkaitan antara sakit kanser dengan amalan gula putih ini.


Testimoni pengguna gula stevia. Beliau hanya bertukar dari gula putih kepada gula stevia. Syukur, kini tumor kanser payudara yang dihidapi oleh beliau semakin mengecut dan menunjukkan perubahan positif.




Hashtag: #royalsweetenerstevia #merawatkencingmanis #gulatanpakalori #gulasihatstevia #rccstevia 
#emmemarinamohamad #gulatanpalemak #gulatanpakolestrol #pengedaragulasteviadiperlukan #janapendapatandarirumah #bekerjadarirumah #usahawangulastevia #pengedardiperlukan
#rakanniagagulastevia

Catat Ulasan

0 Ulasan