Tips Mudah Berniaga dengan Royal Sweetener Stevia (Gula Sihat)

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Emme Marina Mohamad


Alhamdulillah. Syukur kepada Ilahi. Sebentar tadi saya mendapat SMS daripada RCC Global, komisyen saya minggu lepas telah pun selamat dimasukkan ke dalam akaun saya. Syukurlah daripada tiada langsung bukan? Dapatlah digunakan untuk pelbagai tujuan yang wajib buat minggu ini pula.


Untuk pengetahuan anda semua, pengeluaran komisyen RCC boleh dilakukan sebanyak 4 kali sahaja dalam 1 bulan, iaitu pada setiap hari Ahad. Maka, hari  Ahad merupakan hari gembira bagi semua rakan niaga atau agen jualan Royal sweetener stevia (gula sihat) untuk mengeluarkan komisyen masing-masing. Tidak kiralah apa jenis komisyen atau bonus yang anda terima. Sama ada komisyen tajaan atau komisyen pasangan (kumpulan).


Minggu lepas ada satu jualan saya berjaya lakukan, seorang pelanggan mengambil pakej Silver (RM140), mulanya pelanggan ingin menempah 1 botol sahaja, tetapi sebenarnya pembelian sebotol adalah tidak berbaloi lebih-lebih lagi produk inikan sejenis gula. Gula merupakan "Produk WAJIB" bukan? Jadi saya, mencadangkan kepada pelanggan untuk mengambil pakej pengguna VIP. Dengan pembayaran sebanyak RM140 sahaja, pelanggan mendapat 3 botol gula stevia termasuk percuma keahlian. Dengan menjadi ahli, pelanggan dapat mengurangkan kos pembelanjaan bagi bulan seterusnya dengan menerima harga ahli iaitu 1 set gula stevia yang mengandungi 2 botol gula stevia pada harga RM 60 sahaja. Murah bukan?


Selain itu, dengan menjadi ahli, pelanggan dapat melayakkan diri untuk menerima khairat kematian dan tabung kebajikan. Khairat kematian ini sangat bagus kerana ianya bukan sahaja melindungi diri kita sebagai ahli tetapi seluruh isi keluarga! Mak, ayah, suami, isteri, anak-anak termasuklah adik-beradik kandung. Dengan hanya pembelian minimum 1 set sahaja, anda melindungi seisi keluarga setiap bulan. Inilah kelebihan pengguna Royal sweetener stevia yang tiada pada produk keluaran syarikat yang lain.


Jika anda ingin menjual royal sweetener stevia secara runcit, boleh. Bukan tidak boleh. Tetapi keuntungan runcit hanya 1 kali sahaja. Sebotol royal sweetener stevia dijual pada harga RM50. Untung runcit yang anda dapat sebotol ialah RM20. Keuntungan ini akan terus anda dapat secara cash, dan bukan melalui akaun wallet di akaun peribadi RCC anda. Kenapa saya katakan tidak berbaloi untuk jangka masa panjang? Kerana apabila pelanggan menjadi ahli dan maka anda merupakan penaja mereka anda mendapat keuntungan RM35, dan RM2 ditolak secara auto untuk disedekahkan ke dalam tabung kebajikan RCC (lihat, anda pada masa sama membuat amal jariah). Keduanya, anda melebarkan rangkaian anda pula, dan menerima bonus pencen/royalti setiap bulan apabila pelanggan-pelanggan berdaftar anda membuat ulangan pembelian. Bagi bonus pencen/royalti ini, anda mendapat komisyen RM2 bagi setiap set yang pelanggan anda ulang. Ingat, kelebihan mereka ialah produk wajib ini diulang-ulang pembelian setiap masa, dan pada masa sama mereka melayakkan diri mereka untuk menerima perlindungan khairat kematian dan tabung kebajikan yang syarikat telah disediakan untuk diri mereka dan keluarga.


Mahu menjadi rakan niaga produk royal sweetener stevia (gula sihat)?


BONUS BERDAFTAR SEBAGAI RAKAN NIAGA ID: EMMEINAYAH

Khas Untuk Anda Semua

Ebooks PERCUMA
Harga di Pasaran: RM 225.00

+ Ebook RCC (plan pemasaran dan info penuh mengenai gula sihat stevia)
+ Ebooks Teknik Jualan Gaya Nabi Muhamad saw
+ Ebooks Seni Close Sale di Whatsapp
+ Ebooks Tawaran Meleleh dan Buku Kerja
+ Ebooks Marketing

+ Group Support Testimoni
+ Group Support Marketing & Rakan Niaga RCC


Boleh hubungi saya Emme Marina Mohamad

Facebook: Emme Marina Mohamad
Tel/ Whatsapp: +6018-9100852
Email: emmemarinamhd@gmail.com


Catat Ulasan

0 Ulasan