Sunday, October 18, 2015

Pendaftaran Ahli Baru Stevia dan Kiraan Komisyen

Teks: Emme Marina Mohamad

Alhamdulillah, walaupun bisnes belum kencang lagi dengan stevia ni. Sebenarnya bukan tidak kencang, tapi saya yakin ilmu overload sampai saya stuck. Nak iklan berfikir. Nak buat apa-apa pun fikir panjang, sudahnya saya tidak buat apa-apa. Nampak? Seperti mentor tak rasmi saya selalu kata, Bukhari Ramli, jika sudah overload mulakan balik pada yang asas. Kadang-kadang kita tamak nak semua ilmu, sampaikan tiada satu ilmu kita praktikan kerana sudah overload hingga tangan dan otak tak sehaluan (menurut kata saya).

Alhamdulillah, sekarang saya sedang mendaftarkan ahli baru stevia. Selamat datang ya ahli baru. Semoga kita dapat manfaatkan sebaiknya gula stevia ni dalam kehidupan seharian kita. Sudahlah kita gunakan gula pasir, sudah tiba masanya kita bertukar ke gula yang lebih baik dan lebih sihat, iaitu stevia.

Saya daftarkan ahli baru di bawah saya, ID Emmeinayah dan juga ahli baru di bawah ahli-ahli saya, level keempat rasanya ni. Memandangkan beliau tiada di Malaysia buat masa ni kerana kerja, isterinya uruskan bisnes stevia bagi pihaknya, dan isterinya pula mohon saya untuk daftarkan ahli baru dibawahnya. hehe. Faham tak? Rasa macam sudah berbelit ayat saya tu. Tidak mengapalah mari lihat cara saya daftarkan ahli baru dan saya terangkan apa komisyen atau untung yang anda dapat hasil dari pendaftaran ahli baru. Belajar-belajar sikit kan esok boleh lah mahir.

ahli rcc stevia

Gambar di atas ni menunjukkan borang bagi saya isikan keterangan bagi ahli baru. Yang paling penting semasa saya isi borang online ini ialah nama penaja iaitu nama anda, nama sebenar ahli baru, nombor kad pengenalan, nombor telepon dan alamat.

Ringkasnya saya perlukan:
Nama penuh:
No telepon:
No kad pengenalan:
Alamat:

Bagi username, kita sendiri boleh cipta untuk ahli baru atau ahli baru boleh pilih untuk diri sendiri. Kebiasaan ahli atau pengguna saya yang pilihkan supaya tak memeningkan kepala ahli. Komisyen yang saya peroleh jika mendaftarkan ahli baru ialah RM35. Mungkin tidak banyak, tapi syukur alhamdulillah.

kemudian ahli kedua, ahli bagi downline saya pula. Yang ini saya tidak dapat komisyen tajaan kerana ianya bukanlah di bawah saya, jadi penaja yang menaja itulah yang akan dapat RM35. Kita hanya bantu sesama ahli =) Jika kita dapat bantu, ahli kita pun senang hati bukan? Ukhwah terjalin. Jika semasa pendaftaran ini berlaku pasangan dalam sistem rangkaian anda, in shaa Allah dapat pula RM15 daripada syarikat.

ahli rcc stevia

Daftarkan untuk saudara amri zahid, jika lihat dalam rangkaian amri sudah ada ahli, itu ialah ahli saya. disebabkan saya aktif jadi ahli-ahli di bawah saya mendapat sokongan 1 kaki di dalam rangkaian mereka. Lihat pada amri zahid, ada 2 kaki sudah dipasang, jadi untuk pendaftaran ahli pertama amri saya letakkan pada sebelah kiri Munzir Hamzah. Dengan cara itu, dapatlah saudara amri kita komisyen pasangan iaitu sebanyak RM15. Kesimpulannya untuk saudara amri, beliau mendapat komisyen sebanyak RM35 untuk tajaan dan RM15 pula bagi komisyen pasangan menjadikan jumlah komisyen pada hari ini sebanyak RM35 + RM15 iaitu RM50. Selesai sudah kerja saya buat hari ini. Bolehlah keluarkan duit di akaun sebab hari ahad ialah hari pengeluaran di akaun rcc. =) Alhamdulillah.

Berminat nak jadi ahli stevia?atau pun berminat untuk menjana pendapatan sekaligus. Bolehla hubungi saya di wassap 018-9100852. Jangan segan-segan. Kita sama-sama dalam bisnes ni. In shaa Allah saya akan bimbing anda sebaiknya. Amin

No comments:

Post a Comment