Pelajar ABDR Dalam Kolum Majalah Mingguan Wanita

Teks: Emme Marina Mohamad


Berkenalan dengan pelajar dari Akademi bekerja dari rumah (ABDR). Norhafiza. Beliau merupakan pelajar dari kelas asas bina blog dan bisnes yang dianjurkan oleh Akademi bekerja dari rumah. Kolum "Panduan bekerja dari rumah" di Malajah mingguan Wanita oleh penulis Masayu Ahmad juga merupakan pengasas Akademi merupakan salah satu keistimewaan yang diberikan kepada pelajar-pelajar ABDR, bagi usaha dan kejayaan anda yang cemerlang di dalam kelas ABDR.

Semoga kejayaan saudari Norhafiza seorang ibu yang bekerja dari rumah turut menjadi contoh dan ikuti buat kita semua. In shaa Allah, saya yakin dengan tunjuk ajar guru-guru berpengalaman, bimbingan melalui kelas asas bina blog dan perniagaan ini mampu merubah hidup anda. Yang paling penting ada keinginan dan usaha untuk terus berusaha dan berjaya.


Amiin.

akademi bekerja dari rumah (ABDR)
Add caption

hashtag: #akademibekerjadarirumah #menjanapendapatandarirumah #surirumahjugabolehberbisnes #bekerjadarirumah #wahm #soho #sahm #surirumahdankerja #buatduitdarirumah #pengurusonlineabdr #emmemarinamohamad #kelasasasbinablog #kelasblogonline

Catat Ulasan

0 Ulasan