Kesan Stevia kepada Kencing Manis

RCC: Perkongsian Dr Mahadi

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera
Pejuang2 Gula Sihat Semua.
.
Saya terpanggil nak membantu kes masalah kencing manis meningkat semula.
Pengalaman saya hampir 11 Tahun dalam Dunia Perubatan Alternatif, membolehkan saya mengkaji dan merekod kes2 yang berkaitan dengan bacaan gula dalam darah.
.
.
Untuk mereka yang mengidapi bacaan gula dalam darah meningkat setelah mengambil Stevia, sedangkan sebelum ni, bacaan dah normal, apabila mengamalkan Stevia. Untuk pengetahuan Tuan2 Dan Puan2 yang dikasihi, bacaan gula dalam darah ini juga ada kaitannya dengan jumlah @ kandungan air yang diambil setiap hari.
.
.
Jumlah air ini mesti diambil mengikut berat badan seseorang .
.
Mengikut kajian MADIM (Majlis Diabetis Malaysia) Setelah seseorang mengambil apa jua ubat2an @ rawatan, untuk menstabilkan bacaan gula dalam darah, mereka mestilah mengambil air yang mencukupi, seperti yang dinyatakan di atas.
.
.
Tiada apa yang salah, yang ada cuma salah faham. Fahamkan betul2 apa fungsi STEVIA (PEMANIS GANTIAN) Tak semua orang pandai itu bijak, dan ingat, orang bijak yang berilmu, akan sentiasa dipandang tinggi. Kalau Tuan2 & Puan2 memperjuangkan Stevia, jangan hanya tahu tentang fungsinya sahaja. Dalami ILMU Seni Dan Sains STEVIA itu sedalam2nya. Sebagai contoh, cari punca, bagaimana Stevia dapat membantu Pesakit Kronik dan Akiut dari luaran dan dalaman, di mana penyebabnya @ punca Stevia boleh menurunkan bacaan Diabetis, adakah Stevia itu sendiri @ sebab lain. Bagaimana Stevia boleh bantu nereka yang mengalami masalah Gangguan Mahluk Halus, dari  mana Sudut Aura Positif dan Kod2 gelombangnya.
.
Musuh sentiasa mencari kesalahan, fitnah memfitnah itu dah jadi biasa. Kuatkan Ilmu wahai pejuang2 & pengguna2 Stevia.
.
.
Orang Amalkan Stevia Sebagai Sebab Untuk Sembuh Dari Sakit Tu Normal, Yang Tak Normalnya Apabila Pejuang Stevia Masih Amalkan Gula.
.
.
Dr(EM)MahadiAbdullah


Catat Ulasan

0 Ulasan