Info Syarikat Emas Amethyst dan Program Emas Orodesign

INFO TENTANG EMAS AMETHYST



Apa itu Amethyst, apa itu Orodesign? Kenapa Orodesign di wujudkan?




Amethyst adalah salah satu darpada kilang emas yang ada di luar sana, yang mengeluarkan pelbagai jenis emas  seperti gold bar (jongkong emas), dinar, syiling emas sehinggalah kepada barang kemas (916).


Orodesign adalah 1 program di bawah Amethyst (kilang) yang di wujudkan untuk melahirkan seramai mungkin... orang-orang di luar sana supaya celik emas dan berjaya dalam perniagaan emas.



Bermodalkan cuma serendah RM599 register dealer, setiap daripada kita mampu memiliki sebuah kedai emas online dengan stok emas lebih 13kg sedia di jual.



Misi dan visi ingin melahirkan seramai mungkin usahawan emas yang berjaya.



Apa jenis perniagaan yang di tawarkan?



Jualan emas secara online..stok tersedia di dalam katalog seperti rantai tangan, rantai leher, cincin & pelbagai lagi barang kemas yang ada sentiasa tersedia untuk di jual.


Lihat katalog customer kedai online anda di sini --> view.orodesign.biz





Pada yang tak minat berniaga boleh beli dan pakai sendiri 1 family nikmati harga kilang sampai bila-bila, selagi kilang beroperasi.


Selain daripada itu, kilang juga membuka peluang dan mengajar setiap daripada ahli-ahlinya membeli emas-emas terpakai sebagai salah satu sumber pendapatan di dalam  perniagaan ini.



Emas patah, rosak, putus semuanya boleh menjadi sumber pendapatan lumayan & ini boleh menjadi pendapatan harian yang sangat-sangat besar tambahan lagi  kepada mereka yang mempunyai modal.



Jikalau sebelum ini, kita pernah mendengar atau ternampak iklan membeli surat pajak kali ini....setiap ahli di Orodesign akan di ajar bagaimana cara belian surat pajak, tebus emas yang juga jana income yg sangat-sangat lumayan.


Tambah-tambah kepada mereka yang mempunyai modal. Surat pajak ni kalau rajin boleh jadi pendapatan harian yang sangat lumayan.


Kalau tadi kita dah ada 3 cabang income :


1) Jualan emas secara online
2) Belian emas patah, putus, kemek, rosak(di katagorikan sebagai emas lama)
3) Belian surat pajak.



Kilang turut menawarkan peluang jana income melalui program dealer get dealer iaitu menaja & meramaikan seramai mungkin ahli2/dealer2 emas seluruh Malaysia.



Perkenalkan New Dealer kita dapat bonus RM250 per dealer oleh pihak kilang dan setiap daripada belian new dealer tersebut penaja akan dapat RM1 per gram.


BONUS!! New dealer dapat freegift 0.25g emas 999.9% x 1pc



Anda akan mendapat website untuk anda buat sebarang transaksi dan lihat semua urusan niaga anda di sini. Reward dealer juga akan masuk ke akaun ewallet anda. Jangan sampai tertipu yang dengan orang yang mengambil kesempatan. Setiap dealer wajib didaftar dan memiliki login sendiri



Saya juga akan kongsikan bagaimana bila dah register dealer stiap daripada kita boleh jana income bulanan berterusan dengan mengajar orang supaya celik emas, kenapa perlu menyimpan emas & bagaimana emas kalis inflasi & boleh membantu kita di kala susah. 



Berminat menyertai kami di Orodesign?


Teruslah whatsapp saya di 010-305 5679. Saya sudah, anda bila lagi?

Catat Ulasan

0 Ulasan