Murahnya Harga Upah Emas di Orodesign

Sejak ada ilmu emas sedikit sebanyak menjadi dealer emas orodesign ni kan. Kita mulalah ada celik emas. Celik minda sekalilah perihal emas ni. Banyak sharing dari leader dan HQ untuk dealer-dealer orodesign. Alhamdulillah. Bersyukur sangat-sangat, jika tidak mahu ditipu hidup-hidup bayar mahal daripada nilai sebenar.


Saya ada juga kadangkalanya singgah ke kedai emas atau bertanya secara online kedai-kedai emas fizikal kan. Kedai ada NAMA atau kedai-kedai emas orang kita.


Bila lihat harga rendah ni memang best tau. Memukau. Bila tengok pula, promosi harga emas tanpa upah. Aduhai terpesona lagi. Tapi walau apa pun promosi yang dijalankan. Wajiblah kita mengambil tahu kos upah dan kos emas semasa dan bandingkan harganya. Biarlah tak dapat emas tu segera tapi jangan nanti menyesal bila digadai harganya tak seberapa.


Alkisahnya, di orodesign belum lagi saya lihat harga upah melebihi RM500 walaupun beratnya, atau designnya up to date. Contohlah kan, gelang ketum yang bukan main viral lagi awal tahun 2021. Upahnya di Orodesign baru RM 490 bagi berat 45.58 gram.




Jadi bagaimana cara nak kira sama ada pembelian barang kemas anda berbaloi atau tidak?



Cuci mata lihat barang kemas di orodesign, design cantik, harga upah pun murah :) Jadi dealer orodesign, lagilah murah tahu.





gelang rantai tangan RT coco


rantai tangan emas jenis bangle 916








gelang tangan RT Ketum dan cincin ketum






rantai tangan emas 916 orodesign


Cantikkan?
Harga upah emas 916 serendah RM50 pun ada.


Catat Ulasan

0 Ulasan