Sedekah Jumaat - Beri Makan Pada Anak-Anak Yatim dan Tahfiz

 Assalamualaikum semua, jarang saya update perkembangan dan aktiviti harian, mingguan, bulanan atau bermusim dari NGO Amal till Jannah dari Puan Rosya. Terkilan juga di hati, bila saya tidak update buat informasi umum. NGO ATJ tidak besar, tidak famous tetapi kami sudah bersama lebih dari 6 tahun. Kak Sya sendiri sudah menguruskan semua program dan aktiviti ini seorang diri bersama keluarga lebih dari 6-7 tahun. Allahu akbar, betapa kuatnya beliau dan saya sangat bersyukur dalam bersahabat bersama beliau.


Sedekah jumaat merupakan aktiviti mingguan di mana ATJ akan meraikan anak-anak yatim, asnaf, masjid even di RnR dengan memberi makanan.


Hari ini saya update aktiviti ATJ pada 18 December 2021. Terima kasih kak Sya kerana tanpa henti berbakti dan beramal dan tahniah saya ucapkan kepada semua penginfak yang tanpa henti menyokong NGO Amal till Jannah.




bingkisan SEDEKAH JUMAAT ☺️ sumbangan 30 pek nasi ayam ke madrasah darul rahmah, Kg. Dato' Abu Bakar baginda.

Kebanyakan rumah anak2 yatim dan tahfiz kini anak2 cuti☺️

Alhamdulillah syukur semalam dapat saya arrangekan hantar ke Tahfiz Darul Rahmah yg masih ada anak2 tahfiz di sana☺️

Semalam juga hujan sepanjang hari di tempat saya..syukur dapat arrangekan pergerakan semalam☺️

Jazakallah Khairan kepada semua jemaah ATJ yg istiqomah dalam program mingguan kita setiap Jumaat 😍semoga syurga Jannatul Naim Allah anugerahkan..amin - Puan Rohsamila (Rosya)

 

Catat Ulasan

0 Ulasan