Bacalah Al Quran Walaupun Bacaan Tersekat-Sekat








Merangkak-rangkak membaca Al Quran itu lebih baik daripada tak baca langsung. Jangan tinggal walaupun sehari. Satu muka surat pun sudah memadai.




Nak dapatkan Al Quran yang cantik?




SANGAT2 BERBALOI , TERIMA KASIH YA ALLAH KETEMUKAN DENGAN SI COMEL NI , BERSYUKUR SGT2………

..

Haritu terjumpa iklan Al-Quran Kecil Comel ni, tapi buat tak kisah je. Ye la ingat Al-quran biasa je sebab kak rumah pun ada Al-quran Cuma besar je. Sepanjang duk rumah, memang banyak habiskan masa scroll media sosial. Yang peliknya memang asyik lalu je post Al-Quran ni tau.

.

Lama-lama saya jadi curious nak tahu yang bestnya Al-Quran kecik ni, jadi klik je page ni. Bila scroll komen, amboih kemain lagi Al-Quran Kecil ni ada kelebihan tersendiri kecil-kecil cili api laaa. Saya tengok posting lain pun banyak sangat comment yang positif. Ramai yang komen dah banyak kali repeat order. Ada sorang tu komen sampai dah beli banyak kali untuk hadiah kat family dan kawan2.

.

Bila tengok harga pun tak lah mahal mana, sgt2 mampu milik siap boleh ukir nama dan kata-kata lagi. Jadi saya pun tekan link teringin nak order. Bagi saya, kalau produk biasa tak mungkin orang sanggup beli banyak kali kan?

.

Lepas je sampai haritu, saya terus unboxing. Excited sgt! serius puas hati! Baru saya faham kenapa ada yang sanggup repeat order dan beli Al-Quran ni. Setiap Tag Ayat sangatlah kemas dan mudah difahami. Siap ada Tag juzuk mudah nak target khatam lagi2 bulan puasa ni. Bukan tu saja ada petikan hadis, ibrah, asbabun nuzul dan tajwid berwarna memang alah membeli menang memakai sungguh.

.

Masya-Allah, saya pun tak sangka dia punya ukiran sangat lah kemas rasa disayangi bila tengok nama sendiri terpapar kat cover quran ni. Selain tu, Al-quran ni ringan nak bawa ke masjid sambil tunggu nak tarawikh ke apa ke boleh baca untuk target khatam.

.

Memang sgt berbaloi dan saya rasa bertuah tau jumpe Al-Quran comel ni. Saya syukur Allah gerakkan hati saya untuk beli.

.

.

Jom dapatkan Al Quran Terjemahan hari ini







WhatsApp terus ke 0189100852






#enuur #alquranenuur #enuurshare #sahabatenuur #enuurpreneur #KeberkatanBerpanjangan #eNuurTaggingMethod #enuurhijab #enuurcare #alqurantagging #alquran

Catat Ulasan

0 Ulasan