Ebook Panduan Berniaga dengan Facebook Business Page

Assalamualaikum semua. Ebook terbaru bakal muncul tidak lama lagi. Sudah lama saya impikan untuk menulis ebook praktikal ini buat semua peniaga Facebook yang mungkin agak kurang berkeyakinan untuk memiliki kedai facebook. Bukan tak pandai tapi risau nak godek2 secara semberono. Faham2. Facebook pun dah banyak berubah sekarang kan.


Rata- rata pelanggan servis buat FBPAGE adalah golongan yang kurang ilmu IT. Sukar nak faham katanya. Tak tahu. Tiada siapa nak bantu. Mereka sekadar ambil servis saya, saya siapkan kedai kemudian bersarang. 

Tahukah sahabat?

Kedai online adalah nyawa bisnes anda. Bukan mudah nak tarik pelanggan tetapi ianya tidak mustahil. Jika mustahil, tiadalah orang yang berjaya. Tidak perlulah diwujudkan medium khas untuk para peniaga. Setuju?

Facebook personal bukan untuk cipta brand. Bukan untuk berniaga sepenuhnya. Facebook personal untuk kita cipta ukhwah sesama rakan, jiran, keluarga, jika wall kita dipenuhi dengan jualan tanpa henti, apa perasaan anda? Alamak, kawan aku ni asyik share bisnes dia aje. Dia pun unfollow, unfriend dan sebagainya. Sesekali nak update bisnes, produk ok jer. Jangan sehingga kawan mukabuku anda meluat. 

Oleh itu, kepada semua warga Malaysia, rakan-rakan niaga, saya tuliskan sebuah panduan ringkas untuk anda jadi lebih pandai, terbuka minda dan semoga diberikan idea-idea cemerlang untuk merancakkan jualan bisnes anda. Saya tuliskan safu ebook versi smartphone, jadi anda boleh mudah faham setiap menu yang saya tunjukkan. Ada versi Android dan Iphone ye. 

Saya masukkan juga idea dan tips untuk anda semua.

Ebook ini percuma buat pelanggan servis namun bagi yang nak dapatkan, boleh dapatkan pada harga yang sangat berbaloi. Rugi tak beli jika inilah buku panduan yang anda sedang cari. 

Ebook Panduan Berniaga dengan Facebook Business Page

Maharnya RM29 sahaja.

Ada group support dimana anda boleh bertanya direct dan saya jawab terus dalam group.

Disebabkan ebook ini masih disiapkan, saya buka harga Early Bird untuk sahabat semua.

Harga Early Bird RM15

Cara nak dapatkan, sila klik link di bawah ini. 


Dan anda akan dimasukkan ke group support terus ya. 

Catat Ulasan

0 Ulasan