Mulakan Langkah Pertama Menyimpan Emas

*MULAKAN LANGKAH PERTAMA*

Secara logiknya RM 250 - RM 300 sangat besar untuk membeli emas 1gram 999. Tapi tanpa kita sedar, setiap bulan kita menghabiskan lebih dari itu. 

Untuk yakin bermula beli emas, kita mesti yakin :

- Beli emas adalah satu keperluan sebagai satu bentuk simpanan menggantikan simpanan tunai yang selalu kita kikis sedikit demi sedikit.

- Beli emas bukan beli barang habis. Kita hanya tukar duit kita jadi emas. Jadi duit kita tidak habis. Beli emas nampak hasilnya iaitu emas depan mata.

- Beli emas boleh jadi back up belanja yang tidak disangka-sangka seperti kecemasan dan sebagainya. Jika kita simpan duit, duit mungkin habis sebelum masanya.

Apa-apa pun, mesti KENA PAKSA RELA Tak boleh tunggu duit lebih baru nak mula simpan emas. Alamatnya memang tak akan lebih.


Mula la serendah 1gram @ 0.5gram 1bulan. Tak perlu tamak. Lama-lama dia akan jadi lebih dari segram sebulan sebab kita akan mula nampak kelebihannya.

ORODESIGN. We Share. We Care.
Kempen simpan Emas 1gram 1bulan

Mari lihat produk kami di sini, view.orodesign.biz anda nak mulakan dengan yang mana?

Oh ya, kami di Orodesign ada buka peluang jadi ahli/dealer. Kelebihan menjadi ahli kami ialah yurannya sekali sahaja seumur hidup. Yuran selepas PKP adalah jauh lebih rendah iaitu RM399 berbanding sebelumnya dengan mahar sebanyak RM799. Bayangkanlah anda jimat sebanyak RM400 dah boleh beli lebih kurang 1.5g emas 999 atau 2gram emas 916. 

Pilihan di tangan anda. Nasihat saya? Jadilah pembeli emas yang bijak. Sayangilah setiap sen yang anda ada dengan membeli emas pada harga terendah. Jom jadi ahli Orodesign. Pendaftaran masih di buka

Emme Marina
Dealer Emas Orodesign
Biar menabung emas sikit2, lama2 jadi bukit
018-9100852

Catat Ulasan

0 Ulasan