Pelancaran Tagging La Tahzan Enuur

Assalamualaikum. Bagi sahabat yang telah mengikuti kelas Tabaddur La Tahzan bersama Ustaz Syakirin, kini telah dilancarkan 2 produk dari Enuur iaitu
1. Set manual tagging La Tahzan
2. Al Quran Terjemahan Tagging La Tahzan

Alhamdulillah. Kedua-dua produk ini sudah ready stok dan boleh anda miliki dengan harga yang mampu milik.

Tahukah anda?

Tagging La Tahzan ini diambil dari buku terkenal karangan Dr. Aidh bin Abdullah al-Qarni. Selama ini kita mungkin membaca dari buku,kini kita mendapat adaptasi terus melalui Al Quran yang kita baca.

Beriman kepada Al Quran adalah rukun yang wajib anda patuhi, apakah agaknya kesan kepada kehidupan kita di dunia jika kita masih belum beriman sepenuhnya dengan ayat suci Al Quran? Tadabbur berarti merenungkan, menghayati dan memikirkan.  Oleh itu syarat pertama memahami ayat Al Quran ialah anda haruslah memiliki Al Quran dengan terjemahan yang anda fahami. 

Kembali kepada pelancaran Tagging La Tahzan. Saya kongsikan penyusun Tagging La Tahzan. Bukan mudah nak keluarkan 50 tagging La tahzan ya, maka kami ucapkan jutaan terima kasih buat Dr. Mohd Khairulnazrin bin Mohd Nasir di atas usaha beliau menyiapkan tagging La Tahzan. 

Apa pengisian Tagging La Tahzan ini?

Set tagging La Tahzan dari Enuur berbeza dengan set Tagging kami yang lain, ianya khusus dari adaptasi kelas Tadabbur melalui Buku La Tahzan (Jangan Bersedih) karangan Dr. Aidh. 50 tag ayat berkaitan penyelesaian kepada masalah dalam kehidupan.

Promosi untuk anda semua sempena pelancarah Tagging La Tahzan. Harga RM39 ini sah sehingga 12 Januari sahaja ya. 

Jom dapatkan produk tagging La Tahzan hari ini juga.

Set manual tagging La Tahzan RM39

Al Quran A5 Humaira La Tahzan RM119


Al Quran A5 Fayydh La Tahzan RM134

Al Quran A4 La Tahzan RM168

Al Quran A3 La Tahzan RM298

Untuk pembelian,
Cepat2 whatsapp saya ya

Emme Marina
0189100852

Catat Ulasan

0 Ulasan