Berkongsi kisah kehidupan sebagai suri dan pada masa sama, berniaga untuk bantu keluarga. Suka sharing berkaitan online marketing dan menjual produk islamik seperti jam azan untuk rumah, jam tangan azan, al quran digital dan macam-macam lagi.

Read More

Selamat Datang Ke Blog Emme Marina

Semoga Dilimpahi Rezeki dan Keberkatan Buat Semua Pembaca
Read More

Servis Facebook Page

Paling saya suka membantu sahabat semua, berjaya dalam bisnes insya Allah. Pasti berjaya
Read More

Al Quran Digital

Pembantu peribadi anda memperbetulkan bacaan, belajar tajwid dan lebih seronok mengaji. Insya Allah
Memaparkan catatan dengan label Kurus tanpa Ubat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Kurus tanpa Ubat. Papar semua catatan

5/24/2018

Kurus dan Buang Toksin dengan Blanket Sauna by Libo Spa Butik

Bismillah. .

"Dulu selalu ber 'sauna' kat spa. .

Suka mandi wap berherba. Lepas keluar dari sauna beg rasa freshhhh sgt. . Masalah lenguh badan, kebas kaki tangan , tak ada selera makan, tidur tak lena, senggugut, haid tak teratur, migrain dan stress memang dah lega sekarang. Macam tak percaya kan! Hanya bersauna dengan ramuan herba  ..mak ai ...hambat angin satu badan!

Lepas sauna badan, boleh bertangas rahim dengan herba Terapi Feminin yg super ohsem ni pulak. Sangat membantu mengatasi masalah keputihan, gatal-gatal vagina, buasir dan mengecutkan rahim. .

. . Tu la kan. .  nk 'spend' banyak-banyak masa kat spa mmg tak sempat, as mommy yang bekerjaya sangat 'superbusy! Sejak saya guna 'sauna blanket' di rumah.. Suka-suka je bila nak bersauna dan bertangas. .





SERIUS BEST !!!"

Set sauna blanket ni jadi pilihan terbaik  kerana :-

👍🏻 Kain yg kalis air & udara, wap herba terkumpul dalam blanket
👍🏻 Boleh bersauna bila-bila masa je kat rumah
👍🏻 Boleh dicuci dan mudah disimpan
👍🏻 Boleh bawa ke mana saja atau travelling
👍🏻 Selesa
👍🏻 Kain berkualiti dan tahan lasak

Bagaimana Nak Guna Blanket Sauna ni?


Meh tengok video ni

Cara Guna Blanket Sauna - Senang Sahaja kan?


MANFAAT BERSAUNA HERBA : 


💡 Melancarkan perjalanan darah
💡 Membuang angin dalam badan
💡Memecahkan lemak
💡Merawat kebas-kebas
💡 Meringankan sakit pinggang
💡Tidur yg lebih lena
💡Menghilangkan stress
💡Merawat migrain
💡Membetulkan sistem haid yg tidak teratur
💡Menurunkan berat badan

Manfaat bertangas rahim : 

Ramuan akar kayu yang digunakan sebagai herba tangas yg mampu :
💡 Berkesan mereda dan mengurangkan ketidakselesaan dan kembung perut yang berkait dengan datangnya haid. Mengurangkan "heavy menses"
💡 kitaran haid menjadi normal
💡 Mempercepatkan pemulihan luka dan mengecutkan rahim selepas bersalin
💡 Mencegah berlakunya tombong atau buasir
💡Mengubati jangkitan yis/ fungi pada alat sulit yang menyebabkan bau kurang enak
💡 Meredakan simptom menopause
💡 mengecutkan rahim
💡 mengatasi masalah keputihan / prolaps
💡 merawat buasir

Cara bertangas rahim:
=================

Langkah 1
Hanya perlu rebus 3 sudu serbuk tangas ni dalam periuk berisi 500 ml air. Dalam periuk nasi pon boleh.

Langkah 2
Letakkan periuk di bawah kerusi yang berlubang agar wap yang terhasil boleh dirasai. Sarungkan blanket tangas dari aras pinggang ke bawah menutupi kerusi dan duduk bertenang di atas kerusi tadi.

Langkah 3
Ketika duduk lakukan senaman kegel untuk menguatkan otot di bahagian perananakan. Bertangas lebih kurang 15 - 20 minit.

Untuk wanita yang sudah berkahwin digalakkan bertangas di penghujung waktu period manakala anak dara pula sebelum waktu kedatangan haid. Wanita yang sudah menopause juga mendapat manfaat dari bertangas kerana faktor kekeringan akibat penurunan mendadak estrogen , bertangas basah amat sesuai untuk memberi kelembapan dan memulihkan masalah keputihan.

Ramuan :
Serai wangi, kunyit, manjakani, inai, cekur, genggam fatimah, habatussauda, sirih, akar kayu dan garam bukit

♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️♦️

KOMBO JIMAT SAUNA DAN TANGAS

 SET HOME SAUNA

📌Blanket sauna
📌Terapi Feminin (tangas)
📌Terapi Spa (mandian herba)

Harga : 

MYR150
POS : RM10 SEM/ RM15 SS


Blanket sauna

Harga : 

MYR90
POS : RM10 SEM/ RM15 SS


HERBA TANGAS - BOLEH DIBUAT SEBAGAI TANGAS BASAH ATAU KERING

Terapi Feminin Herba Tangas

Harga :

MYR45
POS : RM8 SEM/ RM12 SS

MANDIAN HERBA DAN SAUNA


Terapi Feminin Herba Tangas

Harga : 

MYR19 Packing Lama
RM25 Packing Baru

POS : RM8 SEM/ RM12 SS



Untuk menempah ada 2 cara:

Anda boleh whatsapp di talian +60189100852

atau jika ada akaun shopee


Jika anda tiada shopee dan baru nak download





Cara Install Shopee Apps

Play Store -> Shopee.MY (Malaysia) -> Daftar akaun -> Mula membeli belah


OK BONUS UNTUK ANDA YANG BELUM ADA SHOPEE DAN NAK GUNA SHOPEE
SAYA ADA REDEEM KOD YANG ANDA BOLEH GUNA TAU

NANTI DAPAT REBATE RM7 BILA SHOPPING KAT SHOPEE

GUNAKAN KOD NI

EMMEM223


Read More

4/29/2018

Nak Kurus Dengan Selamat dan Berkesan? Mudah Sahaja dengan STEVIA

Nak kurus ingat stevia
Nasihat seorang doktor


Setiap kali nak kurus, memang saya sendiri akan ingat stevia. Stevia sangat membantu dalam membuang toksin, melawaskan usus khususnya yang mempunyai masalah kesukaran membuang air besar setiap hari atau sembelit dan paling bagus ialah membuang lemak dalam badan akibat gula berlebihan



Kita mencuba pelbagai jenis produk kuruskan badan tetapi gagal memahami erti lemak yang terkandung dalam badan kita. Kita menjadi obses untuk kuruskan badan tetapi tidak mahu berkorban demi kesihatan yang kekal. 

Kesihatan bermaksud pengambilan pemakanan seharian kita. 

Katakan anda berjaya kuruskan badan dengan produk A, tetapi tidak berjaya ubah cara pengambilan harian. Agak-agak berapa lama anda akan kurus? Sebulan? 3 bulan atau anda mahu menten dengan pengambilan ubat kurus sepanjang hidup anda?

Situasi kedua, anda belajar dan memahami kenapa anda mempunyai banyak lemak.

1. Kerana pengambilan gula yang tinggi (air manis - gula pasir atau susu pekat, karbohidrat seperti nasi, kuih-muih, kek, coklat dan sebagainya)
2. Kerana pengambilan lemak dan makanan berminyak
3. Terlalu gemar konsumsi makanan segera
4. Tidak banyak melakukan aktiviti riadah atau berpeluh

Ini adalah antara punca kenapa anda GEMUK. Sama ada anda sudah ditahap obesiti atau chubby, jika anda NAK KURUSKAN BADAN... Maka anda perlu memahami punca kegagalan anda menurunkan berat badan.

Buang gula
Buang toksin/detox
Pengambilan pemakanan sihat

Ini adalah rahsia kecantikan dan rahsia mengekalkan badan yang langsing.


Kenapa stevia adalah lebih baik?


Gula yang tersimpan dalam badan yang menjadi lemak hanya boleh dibantu dengan pengambilan gula stevia. Gula stevia tanpa kalori dan mampu detox akan membuatkan lemak tepu di dalam badan anda turut tersingkir. Ini menjadikan badan anda lebih ringan, lebih sihat dan secara semulajadi menurunkan berat badan anda.


Kebaikan Stevia


Kebaikan dan kelebihan Stevia telah terbukti secara Kajian Saintifik. Antara khasiat Stevia adalah:


01-Membantu mengimbangi kandungan paras gula dalam darah.
02-Membantu menurunkan kadar gula dalam darah,sesuai untuk pesakit diabetes dan hypoglycemia.
03-Membantu melawaskan pembuangan air kencing.
04-Membantu meningkatkan tenaga dalam badan.
05-Membantu sistem penghadaman makanan.
06-Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia.
07-Membantu mengawal berat badan (obesiti).
08-Membantu mengurangkan masalah keradangan.

Keunikan RCC Stevia


Perbezaan dan keunikan Stevia keluaran RCC Global dengan produk keluaran lain adalah:


01- Stevia dalam bentuk cecair dan mudah disukat.
02- Boleh digunakan dalam minuman dan masakan.
03- 1 titis bersamaan 3 sudu teh gula pasir.
04- 1 titis boleh memaniskan 200 ml air.
05- 1 botol boleh menghasilkan +- 200 titis.

Cara Guna RCC Stevia


Berikut merupakan cadangan penggunaan RCC Stevia:


01- 1 titis bersamaan 3 sudu teh gula pasir dan anda boleh menggunakannya di dalam minuman dan juga masakan.

02- RCC Stevia juga boleh digunakan untuk membuat sapuan pada anggota luar badan seperti gatal-gatal kulit, melecur dan juga luka.

03- Bagi anda yang mengalami masalah kesihatan kami mengesyorkan kepada anda dengan mengamalkan titisan RCC Stevia ke dalam air mineral 500ml sebanyak 5 titis dan cuba amalkan dalam 1 hari sebanyak 3 botol air mineral 500ml selama tempoh 3 bulan dan lebih.

Testimoni Berjaya Kurus Dengan Stevia












Nak dapatkan stevia hari ni?

Jom kurus sebelum lemak bertambah lemak.. 


Harga:

1 botol RM50 (pos RM8 Sem/ RM11 SS)
2 botol RM100 Percuma POSTAGE


Nak lebih jimat?
Jom jadi ahli

3 botol RM140 (pos RM8 Sem/ RM11 SS)

Lepas jadi ahli 2 botol = RM 60 sahaja. 
Jimat bukan?

Whatsapp saya di 0189100852 atau boleh teruskan belian di kedai shopee www.shopee.com.my/emmemarina


Read More

12/09/2015

Kenali Lemak Anda

KENALI LEMAK ANDA

The Gubbah
Walaupun seakan susah untuk menhilangkanlemak-lemak di muka, rejim kardio harian boleh membantu anda dalam meruncingkan dan mengawal ‘pembiakan’ lemak di kawasan dagu ini.
Kaedah: Apabila kita duduk dengan postur yang betul ua boleh menguatkan otot di dagu, dan sekaligus boleh mengelakkan lemak bergelomang berkumpul di bawah dagu double chin.

Spare Tire
Elakkan memakan karbohidrat ringkas seperti gula. Amalkan makan buah-buahan dan sayur-sayuran.
Kaedah: Di kala sarapan pagi, kenyangkan perut anda dengan mengamalkan meminum protein shake dengan vitamin dan tambahkan buah-buahan yang digemari.

Bingo Wings
75% daripada ketumpatan lengan kita adalah air.
Kaedah: Sekiranya anda mahu menguruskan bahagian lengan ini, silalah minum 8-12 gelas sehari. Ini kerana air berupaya membuang toksin daripada badan.

Mahu kuruskan badan dengan lebih mudah?
tidak perlu diet dan bukan ubat kurus

Wassap 0189100852

#tipskurus #kurustanpasupplement #kurustanpasenaman #kurustanpaubat #tips #sharing #suamisayang #slim #kesihatan


Read More

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

Popular Posts

Blog Archive

Pageviews

BTemplates.com

Blogroll

About

About

Copyright © Diari Seorang Suri & Bisnesmom | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com