Hidup Biar Sentiasa ada Perancangan

Dalam zaman yang serba mencabar, nilai matawang yang semakin kecil. Berbisnes semestinya menjadi satu keperluan bagi menjana pendapatan. Tidak kiralah pendapatan utama atau kedua.

Saya suka berniaga khususnya dalam talian online. Dengan menggunakan blog sebagai tapak jualan, alhamdulillah masa untuk beriklan menjadi lebih teratur. Saya tidak perlu terlalu kerap beriklan seperti di facebook. Malah, setiap hari saya mendapat tempahan dari pelanggan melalui blog. Tidak kiralah produk dms360, tudung, malah dari produk-produk jualan online yang lain.

Bagusnya kaedah blog ni, anda boleh semak di mana kedudukan entri anda di carian google. Kumpul followers. Apa lagi ya. Berukhwah sesama blogger dan menang pelbagai hadiah tahu. Haa, giveaway. Menarik kan?

Tak henti-henti saya share kelebihan blog ni kerana kepentingan blog sebagai kedai online anda sangat penting jika anda nak serius berniaga. Anda boleh buat banyak affiliate dengan blog, letak iklan lazada, join nuffnang, join google adsense..ni semua pendapatan pasif bagi anda sendiri. Rugi sangat jika tak mulakan dari hari ini.

Mana nak belajar blog?

Saya tahu! Anda boleh sertai kelas asas blog akademi bekerja di rumah. Kelasnya secara online sahaja. Pelajar juga tidak ramai pada setiap satu sesi jadi anda boleh fokus pada kelas anda.

Jika anda berminat, kelas ini bermula dengan yuran RM250 sahaja dan bonus 6 buku yang pastinya berguna untuk dalam dalam berniaga. Tidak kiralah sama ada anda baru mula berniaga ataupun baru sahaja.


Catat Ulasan

1 Ulasan

  1. Saya pun bermula dengan group ABDR. Sikit-sikit update status.Lama-lama banyak juga.

    BalasPadam