Berniaga Produk Kecantikan DMS360 4 Tahun Dah Rupanya. Alhamdulillah, Stokis Kami Semakin Berkembang

Bismillah


Apa kabar semua? Semoga kalian semua sihat sejahtera. Alhamdulillah, pejam celik rupanya sudah masuk tahun ke 4 saya berniaga produk DMS ni. Bermula sebagai dropship kemudian agen sah DMS. Bukan sekadar menjual tetapi saya berharap lebih ramai wanita mahupun lelaki berjaya memiliki kulit sihat dan bersih dengan DMS360.


Pernah tak kalian terdengar atau terbaca mengenai produk DMS ni? Haa, jika anda kaki facebook ataupun instagram sudah tentu anda pernah terlihat mana-mana iklan produk DMS. Insha Allah saya yakin. Produk DMS ni bukan sahaja untuk kecantikan kulit semata-mata sahaja tahu. Ada banyak produk DMS ni iaitu pelangsingan badan, kesihatan dalaman, jamu wanita dan lelaki, kopi 3 dalam 1, malah kosmetik juga ada. 



Pencapaian syarikat DMS tahun 2017 di International Prestige Brand Award of The Year. Alhamdulillah, DMS merupakan satu-satunya orang Melayu yang berjaya menaikkan syarikat ke persada antarabangsa dan menggondol anugerah ini.


Nak tahu apa produk-produk rangkaian DMS360?

Bukan sekadar set asas muka sahaja tahu. Mari kita lihat senarai produk DMS360 yang terkini. 




Produk paling hot dan tinggi permintaan di kalangan pengguna baru atau lama.

1. Set asas DMS360 (DMS Viral)
2. Set asas Glowing Speed (GS Viral)
3. Serum Glowing
4. Stemcell Apple
5. 4D Foundation
6. CC Foundation
7. Kopi Montok
8. Jamu Kurus Fat Loss
9. Fat Away Fat Burner
10. Supplemen Putih Gebu Glutax Chocolate

Meriah stok DMS di stokis. Restok baru-baru ni. jika anda nak mencuba produk DMS atau berminat nak join bisnes DMS tidak kiralah dropship atau agen. Saya sentiasa mengalu-alukan kehadiran anda. Yang penting anda ada usaha, minat dan kerajinan.

Sesungguhnya orang yang berjaya itu ialah mereka yang rajin dan kuat berusaha. Tapi memanglah logik, jika kita tidak beriklan manakan datang hasilnya bukan?


Boleh whatsapp saya, Emme Marina panggil saya Emme sahaja ya di 018-9100 852. Salam perkenalan semua.





Catat Ulasan

0 Ulasan