Ebook Panduan Bisnes di Shopee Version 3 in The Making

Bismillah


Apa kabar semua? Perjalanan setiap insan adalah tidak sama, tetapi perjalanan dalam mencari rezeki dan nafkah buat keluarga tercinta tidak pernah putus. Seperti kalian semua, saya juga pernah lalui pelbagai kesusahan sebelum berjaya.





Bukanlah saya terlalu berjaya, tetapi saya sangat bersyukur rezeki dalam dunia perniagaan ini telah Allah tetapkan apabila yakin dan terus berusaha. Tanpa usaha, tanpa keyakinan yang tinggi akan rezeki pemberian Allah. Kita mungkin sudah lama berputus asa kan?


Salah satu medium pengiklanan yang sangat terkenal sejak bertahun ini ialah dengan menggunakan medium Shopee. Salah satu kelebihan utama dan kekuatan Shopee ialah semua orang boleh menjual tanpa memerlukan sijil perniagaan SSM, malah program Free Shipping Shoppe amat mengujakan para pembeli dan penjual.


Kini, ebooks panduan bisnes di shopee sudah masuk ke version ketiga. Saya berhasrat untuk memaksimakan content dan update kepada latest version Shopee. Sudah banyak perubahan yang berlaku. Cuma proses ini tidaklah terlalu cepat untuk saya update.


Bagi version lama, sahabat boleh download di sini ya. Insha Allah bila dah siap version latest ebooks saya nanti, saya akan war-warkan semula.




Oh ya, ebook ini percuma dan anda boleh sharekan link ebook shopee ini kepada rakan-rakan anda semua


Dapatkan ebook panduan bisnes di shopee di sini



OWH ya. Kalian dilarang sama sekali berkongsi Ebook ini secara direct, hanya boleh share melalui link asal iaitu dari saya sahaja. Dan diharamkan sama sekali mengedar dan menjual ebook ini. Jika saya jumpa atau tidak sekalipun, saya tidak dapat memaafkan kalian apatah lagi menghalalkan rezeki kalian ya.


Catat Ulasan

1 Ulasan