Cara Cari List Facebook Group Anda

Anda mungkin seorang peniaga online mahupun offline dan sedang menyusun strategi untuk mendapatkan prospek yang lebih ramai ataupun targetted.


Jika anda sudah lama mempunyai akaun Facebook, saya yakin anda akan punyai banyak facebook group tanpa anda sedari. Kenapa? Sudah pastinya anda sudah di add ke group-group bisnes ini oleh rakan facebook anda juga.


Jadi inilah kesempatan terbaik buat anda marketkan produk jualan anda di kesemua facebook group yang anda miliki.


Sebelum bermula, soalan pertama ialah di mana anda nak cari kesemua nama group facebook anda? Anda perlukan list ini untuk memudahkan anda beriklan. Perlu diingat, tidak semua facebook group ini adalah untuk anda iklankan produk anda.


Ada group personal dan tidak dibenarkan beriklan. Jadi list ini penting untuk anda kategorikan dan pilih group-group yang sesuai sahaja. AWAS! Jika anda main hentam beriklan, tak silap hilang akaun facebook anda pula. Kita tidak mahu ya ini berlaku!


Mari, kita cari di mana list group facebook yang anda telah sertai.



1. Pergi ke timeline facebook anda sendiri.


cara cari list facebook group




2. Tekan groups, dan akan keluar list ya. Anda boleh manage setting untuk off notification atau leave dari group. List ini sangat penting untuk anda uruskan segala hal berkaitan facebook group.



cara cari list facebook group



cara cari list facebook group




Mudah sahaja bukan?


Semoga entri ini dapat membantu anda semua. Jangan lupa share dan komen jika entri ini memberi manfaat!

Catat Ulasan

0 Ulasan