Produk DMS360 Terkini 2024

 DMS360 skincare atau Dermax Superskin 360 pernah satu masa sangat viral, produk DMS360 kini sudah lebih 10 tahun di pasaran dan masih ada di jual oleh agen-agen sah DMS360. 

Saya juga merupakan agen sah DMS360 sejak tahun 2015 sehingga kini, 2024. 

produk dms360 2024


Sejak pemergian founder DMS iaitu almarhum CFU, urusan diserahkan kepada anak CFU, tetapi sebenarnya lebih diuruskan oleh orang kanan CFU sendiri. 

Rindu juga saya dengan CFU, sentiasa aktif dan penuh dengan idea demi perjuangan DMS ini, melawan musuh yang menjual produk fake, dan masih banyak lagi di pasaran ni hingga hari ini orang tetap jual fake DMS360. 

Kenapa?

Pendapat saya, kerana produk ini berjaya membantu ramai wanita dan lelaki di luar sana termasuklah diri saya. Permintaan terhadap skincare DMS 360 tetap ada, pengguna setia dan paling laku iaitu Flo, jamu kurus dari DMS 360. 

Kini, untuk menjadi agen sah atau stokis, syaratnya anda perlu membeli minima 10 kotak setiap satu produk DMS 360.

Mari saya kongsikan apakah produk DMS 360 yang dijual di pasaran. 


produk dms360 dermax superskin 360

Jika ada lihat, DMS sekarang cuma ada 9 jenis produk;

Produk DMS360 Terkini 2024

  1. DMS360 Rescue (Skincare set - sabun, krim siang dan malam)
  2. Glowing Speed Galatica (Skincare set - sabun, krim siang dan malam)
  3. 4D foundation
  4. CC hybrid foundation
  5. 5D foundation
  6. Glowing Serum
  7. Kopi DMSTOX (kopi untuk wanita - mencantikkan dalaman dan luaran, booster susu badan dan kawal selera makan)
  8. Kopi AUUMM (kopi untuk lelaki)
  9. Flo (jamu kurus paling laris; sangat membantu dalam mengawal nafsu makan, menurunkan berat badan)
Saya kongsikan ya, apakah kebaikkan produk-produk DMS ini buat pembaca, mana tahu kalian pernah cuba dan lupa kan, atau pembaca berminat. 

alhamdulillah, produk DMS tiada bahan merbahaya, saya sendiri dah pakai, amalkan, cuba, haa sebutlah semua kan.. tiada kesan buruk pada badan dan wajah saya

Skincare DMS360


Skincare DMS360 ada 2 jenis; iaitu DMS360 Rescue dan Glowing Speed Galatica. DMS360 dulu namanya Dermaxsuperskin 360 inilah produk skincare pertama dms. Sesuai untuk semua golongan iaitu dari anak remaja hinggalah warga emas. Best sangat tahu bila tengok kejayaan skincare dms membantu ramai wanita

Saya kongsikan sedikit gambar-gambar testimoni zaman kegemilangan kami dulu,

produk dms360 dermax superskin 360

Anda boleh lihat testimoni berjaya dengan kesan yang sangat baik, kesan penyembuhan dan rawataan ini bukan ambil masa seminggu dua ya, ada yang makan masa 3 bulan, paling cepat sebulan, tetapi ianya bergantung cara individu menggunakan set skincare dms, ada yang gunakan basic skincare akan mula pulih 2-3 bulan, yang mana mengambil set lengkap, insya Allah kesannya lebih cepat lagi, lagi-lagi penambahan item serum.

Set Skincare DMS360

DMS ada dua jenis skincare, DMS360 rescue dan Glowing speed galatica. Kedua-dua set ini mengandungi, sabun, krim siang spf dan krim malam.

Perbezaan bagi kedua-dua set kecantikan ini;

DMS360 rescue - 20g, spf 25, ramuan utama ialah pati sarang burung dan honeydew
Glowing speed galatica - 30g, spff 45, ramuan utama ialah ekstrak gold

DMS rescue sesuai seawal usia remaja manakala untuk glowing speed, kami sarankan kepada wanita berusia 20 ke atas. Matang dah la ye, kandungan ekstrak emas lebih kepada merawat kesan tua (awet muda).

produk dms360 dermax superskin 360

produk dms360 dermax superskin 360


Foundation DMS360

Dua produk yang kami fokus buat customer adalah 4D foundation dan CC hybrid. 4D sesuai untuk semua jenis kulit kerana ianya berwarna natural, seakan pinkish dan bukanlah full coverage. Nice sahaja untuk dijadikan basic mekap harian.

CC hybrid pula berwarna agak coklat, full coverage dengan satu tone warna. Juga sesuai untuk semua jenis kulit dan warna kulit.

produk dms360 dermax superskin 360

produk dms360 dermax superskin 360

Mana satu lebih sesuai untuk anda? Jika tanya saya, kedua-duanya rekomen kan? 

Namun saya lebih cenderung kepada 4D foundation kerana ianya simple, dan boleh membantu merawat wajah pada masa sama. 4D bukan sahaja glowing efek tetapi membantu mengurangkan jeragat!

Suka mekap? Nak peloles sentiasa? Anda boleh cuba CC hybrid. 

produk dms360 dermax superskin 360

produk dms360 dermax superskin 360

Serum Glowing

Serum glowing antara hot item juga, of coz, tidak lengkap sesebuah set kecantikan tanpa serum kan? Dulu kami ada serum stemcell, namun tahun lepas HQ dah mula fokus kepada high demand only dan insya Allah formula terbaru serum glowing ini lebih berkesan dan lebih kick!

Serum glowing berasaskan vitamin C sesuai buat semua yang mempunyai masalah kulit kusam, jeragat, nak cepat putih dan juga jerawat insya Allah.

produk dms360 dermax superskin 360


Kuruskan Badan, dan Cantikkan Dalaman Wanita

Paling mudah kombo set, jamu kurus FLO dengan kopi dmstox gabungan yang sangat istimewa buat ibu-ibu sekalian. Saya faham kita tiada masa untuk nak buat senaman khas bagi menurunkan berat badan, apatah lagi nak sekat makan kan?

Tidak perlu risau lagi, dengan jamu kurus FLO dari dermax superskin 360 ini anda bukan sahaja tiba-tiba takde selera makan, malah automatik tak lapar. Lebih menyeronokkkan, anda akan suka minum air masak!

Wah, dan dengan gabungan kopi dmstox, kopi ini memberi tenaga seharian dengan rasa kopi yang lemak berkrim, ada efek mencantik kulit dari dalam serta sangat sesuai buat ibu menyusu kerana kopi dmstox dapat memberi booster kepada susu badan anda. 

Kurus tanpa risau efek kepada demand susu badan
Kurus sambil cantik

produk dms360 dermax superskin 360

produk dms360 dermax superskin 360


Saya kongsikan khusus untuk produk wanita, jadi ini sahajalah produk dari DMS360 yang kita ada dan fokus pada tahun 2024. 

Insya Allah, jika anda berminat tetapi tidak yakin sesuai atau tidak, boleh terus berhubung dengan saya. Kita guide sampai jadi kay

Saya sendiri amalkan produk-produk ini dan memang suka dengan perubahan yang berlaku. 

Repeat customer dari tahun 2015 sampai sekarang pun ada lagi. Alhamdulillah

Apa lagi? Jom lah kita cuba kan? Mana tahu serasi pula


Jangan segan untuk hubungi saya, Emme Marina, seller dan agen sah dermax superskin360
018-9100 852 atau terus klik di sini www. wasap.my/60189100852/dms360

Catat Ulasan

0 Ulasan