Apa Sebenarnya Akademi Bekerja dari Rumah (ABDR)?

Teks: Emme Marina Mohamad
Gambar: Akademi Belajar dari Rumah 




Apa sebenarnya produk yang ditawarkan akademi bekerja di rumah?

Produk informasi iaitu pakej mula bisnes mengikut bidang/bisnes. Kita ada pakej mula bisnes makanan, pakej mula bisnes butik online/offline, pakej mula bisnes di rumah.
Salah satu ebook yang ada setiap pakej ialah ebook asas blog dan penulisan. Saya berkongsi cara paling asas puan-puan boleh mulakan, iaitu mula dengan apa yang ada, Yuran dikenakan untuk kalian belajar buat blog, asas penulisan dan mula bisnes online. Ia sangat asas untuk belajar buat borang tempahan. Kita juga belajar bina asas trafik, tanpa perlu mengeluarkan modal. Iaitu salah satunya menulis secara konsisten, itu sebab saya tekankan menulis selama 44 hari secara konsiste. Ia syarat wajib untuk memberi kebiasaan kepada kita untuk kekal fokus dan mahir menulis.


Kepakaran dan keunikan

Selepas mendaftar juga, setipa pelajar akan dianalisa melalui 8 soalan. Kerana keperluan, keunikan setiap orang adalah tidak sama. Itu sebab kita dapat lahirkan banyak blog informasi dan jelas arah tuju penulisannya. Setiap blog ada fokus penulisannya, jadi selepas fokus menulis, sudah tentu blog yang sentiasa ada entri baru sudak disinggah pembaca.

Berapa lama mengambil masa

Ia tertakluk kepada kalian, tidak ada paksaan. Paling laju menyiapkan tugasan adalah dalam masa 10 hari sahaja. Maksudnya memang boleh siapkan cepat.

Bagaimana pula blog boleh menghasilkan pendapatan
Kita sudah ada banyak produk inforimasi pakej mula bisnes, sama ada dijual pakej atau pun dijual secara berasingan. Juga kita sedang pelbagaikan tawaran kelas secara online.
Semua ini akan dipamerkan dan dipromosikan di blog kalian, hanya copy paste, semua bahan sudah disedikan. Dan pakej ini akan bertambah dari masa ke semasa. Sebab itu saya perkenalkan rakan niaga/pengurus online.

(Pengasas ABDR, Pn Masayu Ahmad)
.
.
.
Daftar sebagai rakan niaga ABDR, Belajar macam mana nak menjana pendapatan atas talian tanpa perlu keluar rumah dan modal berkali-kali.

Catat Ulasan

0 Ulasan