Jom Fahami Konsep Dealer Emas Orodesign by Kilang Amethyst

Ada yang masih keliru dengan konsep yang diketengahkan oleh Amethyst melalui Platform Orodesign.

Sebenarnya Orodesign sama seperti kedai emas biasa yang menjual barang kemas, bar emas dan dinar emas. Cuma di ONLINE kan. Harga kami terus dari kilang.

Ada KILANG & HQ tetapi tiada premis atau kedai untuk jualan kepada umum. Bergerak secara online di antara dealer2 berdaftar. 

Penghantaran sememangnya melalui courier & bergerak secara offline apabila dealer membeli barang direct melalui web dan menyimpan stok di tangan ketika itu.

Bukan skim pelaburan yang menawarkan dividen tertentu setiap bulan. Tetapi beli emas dapat bawa balik emas dan simpan sendiri.

Untuk dealer2 yang berdaftar, dibekalkan Web promosi dan Web akaun peribadi ( www.orodesign.biz ) untuk menerima info terkini harga emas semasa, marketing tool, bonus & sebagainya.

Bukan skim 4D ( Duduk Diam Dapat Duit ), tetapi perlu ada usaha sendiri, baru ada hasil.


HASIL BISNES EMAS DATANG DARI MANA?


1-SAVING ( Menyimpan & Mengumpul emas )
Buat simpanan untuk jangka masa panjang (terus dapat harga kilang) di mana ketika harga belian balik emas sudah naik melebihi harga belian asal. 



2-TRADING ( Menjual )
Dapat untung runcit setiap gram yang terjual.  Tak perlu susah² ambil gambar produk. Copy paste link katalog http://view.orodesign.biz dan share di fb, insta dll.



3-BELIAN EMAS LAMA/SURAT PAJAK
Harga belian balik kilang sangat tinggi. Jadi boleh beli emas lama pada pelanggan pada harga murah dan jual pada kilang dengan harga tinggi. Kelas bimbingan sentiasa diberikan di seminar/bengkel Orodesign.



4-DEALER GET DEALER ( Memperkenalkan )
Bukanlah sesuatu yang wajib dilakukan, namun memperkenalkan simpanan emas kepada umum agar lebih ramai masyarakat celik emas adalah fokus utama syarikat.



Ini juga salah satu sumber rezeki yang berterusan untuk ahli & hasil pendapatan lebih lumayan berbanding menjual sahaja.

Orodesign bukan platform untuk dapat GANJARAN dengan bergoyang kaki.

Anda usaha anda dapat! Biar rezeki lebih berkat.


bisnes emas orodesign






No comments