Bonus Pencen RCC Global Bakal Naik 20 ke 30% Menjelang Mei 2016

Teks: Emme Marina Mohamad

Assalamualaikum,

Bismillah. Rasanya seperti sudah terlalu lama saya tidak menulis entri bagi plan rcc. Adakalanya masa dirasakan sangat mencemburui diri saya untuk meluangkan masa menulis di sini.

Tetapi saya ingin kongsikan berita baik buat semua rakan pembaca. Yang mahu berjinak untuk berniaga, boleh cuba dulu berniaga produk orang lain berbanding cuba membuat produk sendiri. Alhamdulillah, produk rcc ini ialah produk keperluan.

Jika difokuskan, lebih banyak manfaat dan keuntungan yang boleh didapati.

Cuma mahu tidak mahu sahaja.


Dan berita baik lagi, modal sebagai agen atau keahlian hanyalah sekali sahaja seumur hidup. Tidak perlu keluar modal lagi. Boleh pilih sama ada anda mahu pegang stok sendiri atau secara dropship. Keduanya boleh dilakukan. Tiada masalah.

Yang paling penting anda faham apa kelebihan produk dan bagaimana produk ini mengatasi pelbagai masalah kesihatan, dan kewangan melalui plan rcc ini.

Alhamdulillah, CEO Tuan Azman Md Som dah umumkan nak naikkan bonus pencen atau royalti kami semua kepada 20 ke 30%, bayangkan jika sekarang anda mungkin memperoleh sebulan RM 100 ke RM 300 sebulan hasil duit pasif ini. Jika dikira kenaikkan, bukankah banyak tu?

Itu tidak termasuk mata ganjaran yang telah dinaikkan sebanyak 20 point bagi setiap kali pembelian ulangan. :) Alhamdulillah. Syukur sangat-sangat. Walaupun saya cuma surirumah, adalah duit pasif masuk setiap bulan walaupun bukan tahap jutawan lagi.


Ingat pesan Tuan Shidi, "biar kita gerak perlahan dalam sharing atau bisnes, tetapi jangan terus stop". Lama kelamaan kita akan hilang momentum kejayaan yang kita mahu raih.


Sayalah tu. Huaaa, Allahu, in shaa Allah mahu fokus 3 yang utama bersama rcc sweetener stevia. Nak dapatkan pendapatan RM 10,000 sebulan walaupun hanya berniaga dari rumah. Aminn..


Terima kasih rcc kerana menyediakan platform bisnes yang amat mudah dan modal yang amat rendah. Nak tahu berapa?


Tidak sampai RM 150 pun tahu.


saya doakan anda berjaya, kaya dan dermawan. Doakan saya juga ya.



Admin
Emme Marina
0189100852

Catat Ulasan

0 Ulasan