Jom Membeli Di Kedai Online Emme Marina

Bismillah..


Alhamdulillah, saya ucapkan terima kasih pada semua pembaca yang sudi wasap saya setelah membaca entri-entri saya di blog. Ada yang wasap untuk dapatkan produk DMS360, jam tangan islamik iaitu jam dengan waktu solat dan auto kiblat. Ada juga yang mula wasap bertanya tentang produk-produk terapi wanita moden ni. Alhamdulillah.


Tidak kurang yang sekadar bertanya, itu pun tidak mengapa. Asalkan sedikit sebanyak saya dapat membantu kalian semua dalam merungkai kerunsingan dan kegelisahan kalian.


Bagaimana dengan stevia ya? Adakah saya tidak menjual lagi? Sebenarnya saya masih menjual produk stevia dari syarikat RCC, cumanya mungkin blog saya bukan lagi carian utama bagi produk Stevia. Jika saya google, terlalu banyak perkataan stevia ini kerana nama stevia terlalu common. Melainkan la mereka menggunakan keyword carian tertentu maka insha Allah akan bertemu dengan blog saya ini.


Sudah hampir 3-4 tahun dalam jualan produk DMS360 namun saya akui saya jarang upkan post tentang produk-produk DMS di sini. Saya lebih suka update di blog yang khusus iaitu di www.dms360original.com . Jadi jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai produk DMS anda boleh layari website dms saya ya.


Alhamdulillah. Semoga kita semua terus sukses walau apa jua medium perniagaan yang kita gunakan. Jika anda berminat untuk belajar buat blog dan jana pendapatan melalui blog, boleh juga hubungi saya :) Insha Allah saya cuba bantu kalian.






Hi semua, Jika kalian suka dengan entri ini jom komen dan share pendapat kalian :)

Nak tahu lebih lanjut tentang produk jualan saya?

DMS360: Boleh klik link www.dms360original.com atau www.dms360.my
Jam Tangan Islamik: www.jamtanganislamik.blogspot.my
Terapi Wanita Moden: www.terapiwanitamoden.blogspot.my

Catat Ulasan

0 Ulasan