Cara Paling Berkesan Buat Blasting Iklan Whatsapp Anda Tanpa Perlu Save Nombor Pelanggan!

Selesai siapkan databased pelanggan untuk blasting esok guna Aplikasi Autowasap versi Android. Buat masa ni, ada android version sahaja. Iphone belum ada lagi.




Bila cakap tentang whatsapp marketing ni, topik trending la. 


Ada cikgu suruh buat group sendiri. 

Masuk sebanyak mungkin group whatsapp dan beriklan dan guna siap teknik auto reply untuk double action. 

Buat status whatsapp setiap hari. (ni bagus untuk anda semua lakukan, siapa belum buat, silalah buat sedemikian kay)


dan paling best sekali mengenai whatsapp ini ialah....


Blasting, bulk sending post ataupun namanya broadcasting. Tetapi malangnya, jika anda menggunakan apps whatsapp official sama ada Whatsapp atau Business Whatsapp kekurangan terbesar ialah pelanggan perlu save nombor telefon anda terlebih dahulu. TIDAK SAVE, post anda tidak akan sampai kepada mereka. Jadi, cara kedua ialah manual whatsapp kepada pelanggan anda satu per satu.


Whatsapp Broadcasting membolehkan anda blasting iklan atau post anda maksima kepada 256 orang sekaligus! Mudah. Cuma tak konfirm je adalah 256 orang ni dapat lihat iklan anda atau tidak. 


atau cara lain, anda manual iklan kepada pelanggan anda seorang demi seorang. Kaedah ini lambat, menelan banyak masa anda tetapi berkesan. Ini kerana anda sendiri menyampaikan iklan anda secara perseorangan dan malangnya bagi pilihan broadcast tidak dapat menyampaikan iklan anda secara 100% berjaya.


Ramai mana pula anda larat nak whatsapp seorang demi seorang?


Jika anda ada 10,000 pelanggan, berapa lama nak habiskan masa untuk buat aktiviti tersebut? 


Jadi inilah saya nak share satu aplikasi yang saya sendiri pakai iaitu AUTOWASAP. Tidak kiralah berapa kecil pun pelanggan anda nak broadcast. Yang penting 100% sampai iklan anda melainkan pelanggan tu tak pakai nombor whatsapp.


SIAP!


Dan anda boleh pakai format txt file atau excell file atau contact hp anda sendiri. Mudah, berkesan dan jimat masa kan?


Terbaru! Dalam aplikasi Autowasap ni juga developer dan masukkan fungsi auto reply. Jadi anda tidak perlu pakai banyak aplikasi dalam handphone anda untuk lakukan aktiviti bot anda.


Best auto reply ni tau. Anda boleh berkomunikasi dengan pelanggan anda ketika anda tidak ada depan handphone. Robot je jawabkan, tapi setting dululah kan. Jika boleh, jangan buat ayat skema sangat macam robot tu.. HEHE


whatsapp blaster whatsapp broadcast








Catat Ulasan

0 Ulasan