Terima Order Pertama dari Website Khadija Islamic LifeStyle Store

 Alhamdulillah. Syukur ke hadrat ilahi. Berhasil akhirnya membuat website pertama sendiri. Saya buat sendiri dari membeli domain, hosting wordpress, landing page, sales page dan akhirnya selepas sebulan website itu dibangunkan saya mendapat order yang pertama. Berdebar juga sebab tak tahu bagaimana rupanya bila terima order di website tersebut.



Begitulah rupanya apabila menerima tempahan dari website. Masya Allah teruja sangat. Setting betul. Payment gateway okay. Order notis okay. Setting shipping tiada masalah. Alhamdulillah. 


Banyak lagi kerja yang harus dibuat untuk website ni. Banyak produk yang belum saya masukkan. Sales page untuk alquran tagging, program infaq, jam azan juga masih belum siap. Editing progress agak lama kerana kekangan masa. Disebabkan website telah menunjukkan fungsi yang berhasil, maka insya Allah kita akan siapkan secepat yang mungkin. Banyak lagi nak dimasukkan ke dalam website ni. 


Antaranya fungsi dropship. 

Sales page. 

Plugin marketing.


Masih mentah lagi website tersebut. Doakan saya ya. Banyak lagi nak kena belajar. Saya berharap dapat bantu lebih ramai orang untuk mendapatkan produk islamik di bawah satu bumbung iaitu Khadija - Islamic Lifestyle Store. 


Jemput singgah sahabat-sahabat semua. 


www.khadija.com.my

Catat Ulasan

0 Ulasan