Shopping Cart

Shopping cart merupakan medium membeli belah yang amat mudah. Kita hanya perlu tekan dan tambah produk yang diingini dan siap untuk pembayaran.

Tidak perlu berurusan dengan penjual.
Tidak perlu masa yang lama untuk berurus niaga

Adakalanya untuk kepastian produk sahaja sudah mengambil masa yang lama untuk menunggu pihak penjual menjawabnya.

Lebih baik lihat di shopping cart. Lihat status produk dan terus lakukan pembelian.

Keperluan shopping cart ini merupakan salah satu agenda dalam plan perniagaan saya tahun 2017 ni.

Puas juga mencarinya, masa juga agak terhad untuk cuba memahami dan belajar sistem yang disediakan. Tetapi ianya amat berbaloi. Lebih baik susah sekarang tetapi senang di kemudian hari.

Untuk kita bina sesuatu ianya tidak akan siap dalam satu hari. Ia mengambil masa tetapi insha Allah pulangannya amat berbaloi.

Buat masa ni saya mengambil plan shopping cart untuk website jualan DMS360 daripada easystore.com. Sebenarnya masih dalam tempoh trial tetapi alhamdulillah sudah pun ada pelanggan yang menggunakan sistem tersebut.

Ha, jangan tidak percaya tahu. Banyak sangat kelebihan menggunakan shopping cart dalam perniagaan kita ni. Lebih-lebih lagi jika anda seorang peniaga online.

Masa hadapan kini semuanya di hujung jari. Jimat masa berjalan, minyak serta pelbagai lagi dengan perkhidmatan online. Bolehlah luangkan lebih masa lagi bersama anak-anak dari menguruskan tempahan pelanggan secara manual di handphone setiap hari. :)

Catat Ulasan

0 Ulasan